۳ محصول جدید سایپا در سال ۹۹

۳ محصول جدید سایپا در سال ۹۹

در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.

کد خبر : ۷۸۲۷۱
بازدید : ۲۵۱۷۸
۳ محصول جدید سایپا در سال ۹۹
سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار "جهش تولید"، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی‌سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است.

سید جواد سلیمانی امروز جمعه در پیام نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید افزود: در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.

او گفت: در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب و کار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبرد‌های دولت تدوین شده است.

مدیرعامل سایپا بیان کرد: نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تأکید رئیس جمهوری و وزیر صنعت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید