افزایش اختلالات غذاخوردن در تنهایی

افزایش اختلالات غذاخوردن در تنهایی

راهکار‌هایی شامل غذا خوردن با نزدیکان خود از طریق تماس ویدئویی اگر امکان حضور در کنار هم وجود ندارد و جدولی دقیق و با جزئیات حاوی فعالیت‌های روزانه با بسیاری از کار‌هایی مثبت که ذهن آن‌ها را مشغول کند.

کد خبر : ۷۸۳۵۰
بازدید : ۱۲۲۶۴
رشد اختلالات غذاخوردن در تنهایی
افراد دچار اختلالات غذا خوردن این روز‌ها به مشاوره نیاز بیشتری دارند

یک سازمان خیریه می‌گوید، با شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش ۳۰ درصدی تماس‌ها برای کمک به اختلالات غذا خوردن بوده است.

این سازمان خیریه (Beat) نام دارد، می‌گوید همه تماس‌های هفته گذشته به بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ به عنوان عاملی اثرگذار بر اختلال غذاخوردن خود اشاره کرده‌اند.

سازمان بیت می‌گوید این مساله نتیجه تغییر خط مشی و اولویت‌های سرویس سلامت همگانی برای مقابله با تعداد رو به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در بریتانیا است.

این بدان معنی است که بسیاری از بیماران غیر اضطراری قرار‌های خود را به قرار‌های تلفنی یا تماس‌های ویدئویی تبدیل کرده‌اند. به علاوه، بعضی از خدمات بهداشتی و پزشکی نیز اعلام کرده‌اند قرار‌های غیر اضطراری خود را لغو کرده یا به تعویق خواهند انداخت.

کارولین پرایس، دبیر خدمات سازمان بشکن می‌گوید: «اختلالات غذاخوردن در تنهایی اوج می‌گیرد. اکنون از همیشه مهم‌تر است افرادی که از اختلال غذاخوری رنج می‌برند از پشتیبانی لازم برخوردار شوند چرا که برنامه‌های روزانه، وضعیت زندگی و برنامه‌های حمایتی آن‌ها به هم ریخته است و هر یک از این عوامل به تنهایی می‌تواند باعث تحریک فرد شود.
اصلا غیرمنتظره نیست که شاهد چنین افزایشی در تماس‌های خود بوده‌ایم و ما آماده‌ایم از همه افرادی که در این دوران بحرانی احساس خوشایندی نداشته و نیاز به کمک دارند حمایت کنیم.»

این سازمان خیریه یک گروه حمایتی مجازی با نام «پناهگاه» (The Sanctuary) تاسیس کرده است تا افرادی که مشکل دارند بتوانند با اشخاص مورد نیاز تماس داشته باشند چرا که فعالیت‌های معمولی کمک به افرادی که از اختلال غذاخوری رنج می‌برند مختل شده است.

خانم پرایس گفت: «ما بی‌نهایت از حامیان مالی خود متشکریم که ما را در یاری به افراد تحت تاثیر، به ویژه در این دوران بحرانی، کمک می‌کنند.»

این سازمان خیریه همچنین یک راهنمای عملی جدید با راهکار‌هایی برای مقابله با وضعیت جاری منتشر کرده است. راهکار‌هایی شامل غذا خوردن با نزدیکان خود از طریق تماس ویدئویی اگر امکان حضور در کنار هم وجود ندارد و جدولی دقیق و با جزئیات حاوی فعالیت‌های روزانه با بسیاری از کار‌هایی مثبت که ذهن آن‌ها را مشغول کند.

این راهنما همچنین پیشنهاد می‌دهد اگر خرید غذا برای این افراد تحریک کننده است از دوستان و آشنایان خود بخواهد به صورت آنلاین این کار را برای آن‌ها انجام دهند.

فروشگاه‌های مواد غذایی از جمله سینزبریز (Sainsbury's)، آلدی (Aldi)، آسدا (Asda)، و ویت‌رز (Waitrose) به خاطر خرید فراوان و از سر ترس محصولات توسط مشتریان، این هفته سیاست‌های جدید خود را اعلام کردند.

بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اکنون محصولات را برای مشتریان جیره بندی کرده‌اند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید