سرقت مسلحانه در برازجان

سرقت مسلحانه در برازجان

متهمان در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران صراحتا به ارتکاب سرقت مسلحانه از افاغنه اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر : ۷۸۵۳۱
بازدید : ۱۲۴۰۲
سرقت مسلحانه در برازجان
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در روز چهارم فروردین ماه سال جاری، از تعدادی افاغنه در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسائی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای یک باند پنج نفره شرارت شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و طراحی دقیق عملیاتی تمامی اعضاء این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی البسه نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران صراحتا به ارتکاب سرقت مسلحانه از افاغنه اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند به شهروندان توصیه کرد اگر در مکان‌های خلوت با افراد مشکوکی که البسه نظامی بر تن دارند مواجه شدند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا از آنان بخواهند که کارت شناسائی خود را ارائه کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید