"سردار آزمون" به ایتالیا می‌رود؟

"سردار آزمون" به ایتالیا می‌رود؟

او که در گذشته مورد توجه باشگاه لاتزیو هم قرار گرفته بود تا پیش از بازی در زنیت در تیم‌های روستوف و روبین کازان بازی کرده است. ناپولی برای جذب این مهاجم مشتاق است و برای جذب وی اقدام‌ها اولیه را کرده است.

کد خبر : ۷۸۵۷۵
بازدید : ۱۴۱۳
ناپولی رسماً خواهان جذب سردار آزمون شد
رسانه نزدیک به باشگاه ناپولی مدعی شد مدیر ورزشی این تیم برای خرید آزمون اقدام کرده است. سردار آزمون مهاجم ملی پوش
کشورمان مورد توجه باشگاه ناپولی ایتالیا قرار گرفته است و سران این تیم در بازی زنیت و اورال در لیگ روسیه هیأتی را برای تماشای بازی آزمون به روسیه فرستادند که در این بازی آزمون موفق شد هت‌تریک کند و مورد تحسین این هیأت قرار گیرد.

بعد از حواشی فراوان حالا یکی از رسانه‌ها وابسته به ناپولی خبر از علاقه کریستیانو جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی به این مهاجم ایرانی داده است. این رسانه در خصوص وضعیت سردار آزمون نوشت:

"نام این مهاجم سردار آزمون است او متولد سال ۱۹۹۵ است و اکنون در تیم زنیت بازی می‌کند و موفق شده در این فصل ۱۱ گل به ثمر برساند و یکی از شانس‌های آقای گلی در این فصل نیز می‌باشد. قد وی ۱۸۶ سانتی متری است و بازیکن سرعتی می‌باشد. او در کار‌های دفاعی نیز عملکرد مطلوبی را داشته است.
او همچنین عملکرد بی نظیری در تیم ملی ایران داشته او در ۵۰ بازی ملی خود موفق شده ۳۲ گل ملی نیز به ثبت برساند. او که در گذشته مورد توجه باشگاه لاتزیو هم قرار گرفته بود تا پیش از بازی در زنیت در تیم‌های روستوف و روبین کازان بازی کرده است. ناپولی برای جذب این مهاجم مشتاق است و برای جذب وی اقدام‌ها اولیه را کرده است. "
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید