بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹

بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹

گیمر در این بازی وارد یک سفر بسیار سرگرم کننده می‌شود، گیمر به محض ورود به این بازی با محیط‌هایی مخروبه مواجه خواهد شد که قابلیت کنترل آن‌ها را خواهد داشت؛ شخصیت اصلی بازی می‌تواند با ذهن خود اجسام بسیار بزرگ را نکان داده و از آن‌ها برای مبارزه با دشمنان موجود در بازی استفاده کند.

کد خبر : ۷۸۷۰۳
بازدید : ۱۰۶۰۳
سال گذشته یکی از سال‌های نسبتا پربار برای گیمر‌ها بود چرا که اکثر شرکت‌های بزرگ سازنده بازی‌های رایانه‌ای، در این سال نسخه‌ای جدید از مجموعه‌های قدیمی خود و یا عنوانی کاملا جدید را وارد دنیای بازی‌های رایانه‌ای کردند؛ از برترین عناوین عرضه شده در این سال می‌توان به بازی‌های Days Gone و Call of Duty اشاره کرد که توانسته‌اند فروش بسیار بالایی را در بازار عناوین رایانه‌ای داشته باشند.

در ادامه قصد داریم تعدادی از برترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر را معرفی کنیم:
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Days Gone
بازی Days Gone یکی از بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ است که داستانی بسیار شبیه به داستان فیلم Walking Dead دارد و گیمر در این بازی سبک RPG باید با freaker‌ها و napalm‌ها مبارزه کند. گیمر در سراسر داستان این بازی سوار بر موتور سیکلتی است که گیمر با این موتور سیکلت در جنگل، شهر‌های خالی از سکنه و دشت‌های وسیع به گشت و گذار مشغول می‌شود در مسر ماجرجویی داستان با زامبی‌های برخواهد خورد که صرفا قصد کشتن او را دارند؛ این بازی توسط شرکت Bend ساخته شده و در حال حاضر به طور انحصاری برای کنسول PS۴ در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Call of Duty: Modern Warfare
مجموعه Call Of Duty یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های رایانه‌ای است که ۱۵ سال از انتشار نسخه اول آن می‌گذرد؛ آخرین نسخه از این بازی نیز سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد که از گرافیک خارق العاده‌ای بهره می‌برد. آخرین نسخه از مجموعه کال آف دیوتی، Call of Duty: Modern Warfare نام دارد که به صورت کاملا آنلاین ساخته شده است و گیمر برای اجرای این بازی حتما باید به اینترنت متصل باشد.

بخش داستانی این بازی نیز به صورت تیمی ساخته شده است و کاربران برای اجرای این بخش نیز به صورت چند نفره وارد بازی می‌شوند و تمامی گیمر‌ها در اتمام بخش داستانی بازی نقش خواهند داشت. بخش داستانی این بازی از گیم پلی ۸ ساعته بهره می‌برد؛ به تازگی نیز بخش بتل رویال به این بازی اضافه شده است که این بخش به صورت رایگان در دسترس تمامی گیمر‌ها قرار دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Control
بازی Control یک عنوان در سبک اکشن و جادوگری است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و گیمر در این بازی اختیارات و توانایی‌های خارق العاده‌ای دارد. گیمر در این بازی وارد یک سفر بسیار سرگرم کننده می‌شود، گیمر به محض ورود به این بازی با محیط‌هایی مخروبه مواجه خواهد شد که قابلیت کنترل آن‌ها را خواهد داشت؛ شخصیت اصلی بازی می‌تواند با ذهن خود اجسام بسیار بزرگ را نکان داده و از آن‌ها برای مبارزه با دشمنان موجود در بازی استفاده کند.

از دیگر ویژگی‌های موجود در این بازی می‌توان به ساخت و ترمیم سلاح‌های خراب موجود در بازی اشاره کرد؛ این بازی در حال حاضر برای کنسول PS۴ و پلتفرم کمیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک نسخه مربوط به Xboc One این بازی نیز منتشر خواهد شد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Resident Evil ۲: Remake
یکی از بازی‌هایی که به تازگی و توسط شرکت محبوب Capcom وارد بازار شده بازی Resident Evil ۲: Remake است؛ این بازی از همان داستان و شخصیت‌های موجود در نسخه دوم مجموعه رزیدنت اویل بهره می‌برد که سال‌های زیادی از عرضه آن می‌گذرد و شرکت سازنده سعی کرده است با عرضه این بازی حس نوستالژی را در کاربران خود ایجاد کند.

این بازی پس از عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شد و پس از گذشت مدتی بسیار کوتاه به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹ تبدیل شد. گیمر در این بازی در نقش یک پلیس در بازی حاضر خواهد شد که باید برای بقا تلاش کند و در محیطی سرشار از وحشت بازی داستان بازی را سپری کند. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی The Division ۲
نسخه اول مجموعه Division یکی از موفق‌ترین بازی‌هایی است که توسط یوبیسافت ساخته و وارد بازار شده است، یوبیسافت به دلیل موفقیت بسیار خوب نسخه اول این بازی، نسخه دوم آن را در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کرد که به صورت کاملا آنلاین طراحی شده است و داستان این عنوان نیز در ادامه همان نسخه قبلی بازی ساخته شده است.

این بازی در محیطی پساآخرالزمانی و در واشنگتن DC جریان دارد، بخش داستانی بازی The Division ۲ به صورت تک نفره است و بخش Dark Zone این بازی نیز به صورت چند نفره اجرا خواهد شد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Fifa ۲۰
بازی Fifa ۲۰ آخرین نسخه عرضه شده از مجموعه Fifa و از سوی شرکت الکترونیک آرتز است، این بازی همانند تمامی نسخه‌های آن در سبک شبیه ساز رشته ورزشی فوتبال ساخته شده است. این بازی نسبت به نسخه قبلی خود با پیشرفت گرافیکی همرا بوده و گیم پلی این بازی نیز نسبت به گذشته بهبود داشته است.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Gears ۵
بازی Gears ۵ آخرین بازی عرضه شده از خانواده Gears است که با وجود انحصاری بودن آن برای دو کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر، از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

در این نسخه از بازی شرکت سازنده سعی کرده است تا جای امکان امکانات و قابلیت‌های بازی را بالا ببرد؛ همچنین گرافیک این بازی نسبت به نسخه قبلی از پیشرفت بسیار چشمگیری برخوردار است. داستان این نسخه از بازی نیز در ادامه نسخه‌های قبلی بازی نوشته شده و مسیر داستان مجموعه Gears در نسخه آخر آن تغییری پیدا نکرده است.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Metro Exodus
آخرین نسخه از مجموعه مترو، بازی Metro Exodus نام دارد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و شرکت ۴ A. Games مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده داشت. این بازی سرشار از اسرار و داستان‌هایی است که گیمر را به طور کامل در خود غرق خواهد کرد.

این نسخه از بازی مترو نیز مانند سایر نسخه‌های این مجموعه روایتگر داستان‌هایی در یک شهر است که در آن اتفاقات پساآخرالزمانی افتاده و گیمر وظیفه دارد برای بقا در این شهر متروکه تلاش کند. عنوان مذکور در حال حاضر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Sekiro: Shadows Die Twice
بازی Sekiro: Shadows Die Twice یکی از عناوین اکشن سوم شخص سامورایی است که گیمر‌های زیادی انتظار عرضه این بازی را می‌کشیدند و بالاخره در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. گیمر در این بازی به طور دقیق زندگی یک سامورایی را تجربه خواهد کرد.
گیمر در این بازی ماموریت دارد تا با هیولا‌ها و دشمنان موجود در بازی مبارزه کند و دهکده‌های موجود در بازی را از شر دشمنان رها کند. این بازی در خال حاضر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در بازار وجود است.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از عناوین اکشن رایانه‌ای است که از زمان عرضه تاکنون توانسته است برترین امتیازات بازی‌های رایانه‌ای را دریافت کند.

این بازی توسط شرکت الکترونیک آرتز ساخته شده و روایتگر همان داستان سریال جنگ ستارگان است. گیمر پس از مدتی اجرای این بازی به طور کلی در محیط این بازی غرق خواهد شد و احساس حضور در یکی از سیارات را خواهد داشت. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در بازار موجود است.
بهترین بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۹
بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled
عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled آخرین نسخه عرضه شده از مجموعه Crash است که مانند تمامی نسخه‌های قدیمی این مجموعه در سبک مسابقات رانندگی ساخته شده است. شرکت سازنده این بازی نیز در آن به طور مداوم در آن مسابقه برگزار می‌کند و این بازی به یکی از عناوین محبوب عرضه شده در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های PS۴، Xbox one و پلتفرم کامپیوتر در دسترس کامپیوتر قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید