خودکشیِ وزیرِ آلمانی به خاطرِ بحرانِ کرونا

خودکشیِ وزیرِ آلمانی به خاطرِ بحرانِ کرونا

شفر نگران بود که مبادا «نتواند انتظاراتِ بزرگِ جامعه را در زمینه کمک‌رسانیِ مالی در هنگامِ همه‌گیری برآورده سازد.»

کد خبر : ۷۸۷۰۷
بازدید : ۴۱۷۰
خودکشیِ وزیرِ آلمانی به خاطرِ بحرانِ کرونا
فرادید | جسدِ یکی از وزرایِ ایالتی آلمان در روز شنبه روی ریل آهن در نزدیکی ایستگاهی در فرانکفورت پیدا شد. مقاماتِ آلمان اعلام کردند که توماس شفرِ ۵۴ ساله که وزیر منطقه هِسِن بود به دلیلِ بحرانِ کرونا در این کشور خودکشی کرده است.

به گفته فرماندارِ ایالتی، وُلکِر بافیِر، شفر متأهل و صاحبِ دو فرزند بود، اما به دلیلِ افسردگیِ ناشی از بحرانِ کرونا در این کشور جانِ خود را گرفت.

بر اساسِ اظهارات شاهدان و مدارک به دست آمده از صحنه سانحه، شفر که یکی اعضای اتحادیه دموکرات مسیحیِ آنگلا مرکل بود، خودکشی کرده است.
بیشتر بخوانید:

بافیر در این باره گفته است: «ما در شوک هستیم، ما در ناباوری هستیم و از همه این‌ها بالاتر ما به شدت غمگین هستیم.»

بافیر که در هنگامِ اعلام خبرِ خودکشیِ شفر به وضوح می‌لرزید، گفت، شفر «روز و شب» کار می‌کرد تا به شرکت‌ها و کارگران کمک کند با تأثیراتِ اقتصادیِ ناشی از همه‌گیری کنار بیایند.

بافیر می‌گوید، شفر نگران بود که مبادا «نتواند انتظاراتِ بزرگِ جامعه را در زمینه کمک‌رسانیِ مالی در هنگامِ همه‌گیری برآورده سازد.»

بافیر می‌گوید: «این نگرانی‌ها او را از بین برد. او ظاهراً راهی برای برون‌رفت از این مشکل پیدا نکرده است. او بسیار مستأصل بود و ما را ترک کرد.»

آخرین آمار از آلمان نشان می‌دهد که ۵۷۲۹۸ نفر به ویروسِ کرونا مبتلا شده و از این میان ۴۵۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. ایالت‌های نزدیکتر به ایتالیا بیشترین آمارِ تلفاتِ ناشی از بیماریِ کوید-۱۹ را گزارش کرده‌اند.

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید