تصاویر/ "کرونا" به روایت هنر خیابانی

تصاویر/ "کرونا" به روایت هنر خیابانی

هنرمندان گرافیتی با استفاده از هنر، پیام وحدت و قدرانی از کادر پزشکی و درمان را منتقل می‌کنند.  هنر خیابانی به لطف در دسترس بودن برای بخش زیادی از اقشار جامعه، در انتقال پیام موفق بوده است.

کد خبر : ۷۹۱۳۴
بازدید : ۱۴۹۵۸
این روز‌ها در شرایطی که کشور‌های مختلف در سراسر جهان درحال مبارزه با ویروس «کرونا» هستند، هنرمندان گرافیتی با استفاده از هنر، پیام وحدت و قدرانی از کادر پزشکی و درمان را منتقل می‌کنند. هنر خیابانی به لطف در دسترس بودن برای بخش زیادی از اقشار جامعه، در انتقال پیام موفق بوده است.
اعضای یکی از همین گروه‌های گرافیتی با عنوان «RBS CREW» در روز‌های اخیر در سنگال نقاشی‌های دیواری با موضوع «کرونا» خلق کرده‌اند و در کنار قدرانی از زحمات کادر درمان، با به تصویر کشیدن مایع ضدعفونی‌کننده، ماسک و شست‌وشوی دست‌ها در راستای آگاهی‌بخشی به مردم نسبت به راه‌های پیشگیری ابتلا به ویروس «کرونا» تلاش کرده‌اند.

سرپرست این گروه گرافیتی سنگالی می‌گوید: «ما به عنوان شهروندان سنگالی، وظیفه و مسوولیتی برای بالا بردن آگاهی مردم بر عهده داریم. از آن‌جایی که اکثریت جمعیت فاقد سواد خواندن و نوشتن هستند، ما هنرمندان از طریق تصاویر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم».
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید