وقوع ۱۱ پدیده کم‌سابقه طبیعی در تهران

وقوع ۱۱ پدیده کم‌سابقه طبیعی در تهران

در روز‌های اخیر با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش شدید باران اکثر استان‌های کشور را درگیر کرده که این امر، ریزش کوه و رانش زمین را در جاده‌ها به دنبال داشته است.

کد خبر : ۷۹۱۸۴
بازدید : ۵۶۱۴
وقوع ۱۱ پدیده کم‌سابقه طبیعی در تهران
معاون سازمان راهداری با اعلام این‌که راه اصلی و شریانی مسدود در کشور نداریم، گفت:طی سه روز گذشته ۱۱ پدیده کم‌سابقه طبیعی در تهران اتفاق افتاد. رضا اکبری اظهار کرد: در حال حاضر فقط ۳۲ راه روستایی و ۵ راه فرعی به دلیل آب‌گرفتگی یا ریزش کوه بسته‌شده‌اند و همکاران راهدار در تلاش هستند این راه‌ها را نیز در اسرع وقت بازگشایی کنند.

وی با اشاره به این‌که این راه‌های روستایی مسدود در ٨استان کشور است و پس از آرام شدن وضعیت جوی در دست بازسازی و بازگشایی قرار می‌گیرد، افزود: در روز‌های اخیر با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش شدید باران اکثر استان‌های کشور را درگیر کرده که این امر، ریزش کوه و رانش زمین را در جاده‌ها به دنبال داشته است.

وی یادآور شد: طی سه روز گذشته ۱۱ پدیده کم‌سابقه طبیعی در استان تهران و سایر استان‌ها اتفاق افتاد که در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است به‌گونه‌ای که علاوه بر بارش باران، شاهد برف، تگرگ، مه گرفتگی، کولاک، بوران، رعدوبرق، سرمای شدید، آب‌گرفتگی، رانش زمین و ریزش کوه بوده‌ایم این اتفاق به‌ویژه در محور‌های پر بارش کار را بر همکاران ما سخت ساخت، اما با تلاش بی وقفه آنان، خوشبختانه اکنون راه اصلی و شریانی مسدودی در کشور نداریم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید