خودکشی زن جوان با ۲۱۰ قرص

یک بطری آب دستش بود و ۲۱۰ قرص را هم شروع کرد به خوردن. آنقدر از این کار او شوکه شده بودم که نتوانستم هیچ عکس‌العملی نشان دهم. حتی ابتدا تصور می‌کردم که او دارد شوخی می‌کند و قرص واقعی نمی‌خورد.

کد خبر : ۷۹۲۱۰
بازدید : ۱۱۵۵۸
مرد جوان که مدعی است همسرش با خوردن ۲۱۰ قرص در مقابل چشمان وی دست به خودکشی زده، به عنوان مظنون در قتل او بازداشت شد. چند روز قبل زن میانسالی به دادسرا رفته و از دامادش به اتهام قتل شکایت کرد.
زن میانسال در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من هر روز تلفنی با دخترم صحبت می‌کنم، روز حادثه هر چه به تلفنش زنگ زدم، جواب نداد. ساعاتی گذشته بود که دامادم حسام تماس گرفت و گفت: حال دخترم بد شده و او را به بیمارستان برده است، اما وقتی به آنجا رسیدیم دخترم مرده بود.
حسام گفت: دخترم مینا خودکشی کرده و در دستنوشته‌ای که از خود به جا گذاشته نه تنها تمام مهریه‌اش را بلکه تمام دارایی و ارثیه پدری‌اش را هم به شوهرش بخشیده است، در صورتی که دخترم دلیلی برای خودکشی و بخشیدن اموالش نداشت، احتمال می‌دهم دامادم مینا را به قتل رسانده باشد.

اظهارات عجیب
با شکایت زن میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در نخستین گام، مرد جوان به دادسرا اظهار شد و او در رابطه با مرگ همسرش گفت: من و مینا باهم مشکلی نداشتیم و اگر اختلافی هم بود، اختلاف‌های معمولی زن و شوهری بود.
روز حادثه من داخل اتاق بودم که مینا وارد شد و دستنوشته‌ای را به من داد و گفت: تمام اموال و مهریه‌ام را به تو بخشیده‌ام. یک بطری آب دستش بود و ۲۱۰ قرص را هم شروع کرد به خوردن. آنقدر از این کار او شوکه شده بودم که نتوانستم هیچ عکس‌العملی نشان دهم. حتی ابتدا تصور می‌کردم که او دارد شوخی می‌کند و قرص واقعی نمی‌خورد.
زمانی که بازپرس جنایی از مرد جوان خواست تا دستنوشته‌ای را که همسرش به او داده است در اختیار تیم تحقیق بگذارد او از این کار طفره رفت. بدین ترتیب بازپرس محمد تقی شعبانی، با توجه به مدارک و شواهد موجود دستور بازداشت مرد جوان را به عنوان مظنون به قتل همسرش صادر کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید