ضدعفونی کردن محل کار، و تست کرونا با "پلاک"

کار متخصصین شرکت پلاک، هیچ خللی در روند کاری اداره‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها ایجاد نمی‌کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز به شستشو ندارند ، و تمام محصولات مورد تایید وزارت بهداشت و FDA است.

کد خبر : ۷۹۶۸۴
بازدید : ۴۲۵۱

بنا بر اعلام معاون وزارت بهداشت روند رشد ابتلا به ویروس کرونا در اکثر استان‌های ایران نزولی و در سایر استان­ها نرخ ثابت داشته است. با کاهش رشد تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ موجب حذف تدریجی برخی محدودیت‌ها از جمله برداشتن قرنطینه خانگی، بازگشایی کسب و کارها و رفع محدودیت‌ها در تجمعات شده است. با این حال با توجه به هشدار دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به احتمال وخیم‌تر شدن شیوع کروناویروس در آینده نزدیک، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی این نگرانی را در جامعه ایجاد کرده است که حضور مردم در سطح شهر با عناوین مختلف منجر به آغاز موجب موج دوم شیوع کرونا در کشور شود.

این نگرانی به جاست و تنها راه رفع آن، رعایت نکات بهداشتی است. بسیاری از اداره‌های دولتی و خصوصی این روزها هزینه‌های بسیاری را صرف خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی می‌کنند. در همین رابطه و با توجه به نگرانی مردم، شرکت پلاک (فناوران خدمت محور صبا) وارد صحنه شده است تا با استفاده از متخصصین از مردم رفع نگرانی کند.

متخصصین ضدعفونی پلاک، با توجه به دانش و تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه‌ها و شرکت‌های شخصی، فضای ایمنی را به کارمندان هدیه کنند. از این رو با ارائه خدمات تخصصی در زمینه ضدعفونی کردن محل کار ، هزینه‌های اداره‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

خدمات ارائه شده توسط پلاک در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا و ضدعفونی شرکت­ها و منازل به شرح زیر است:

  1. خدمات ضد عفونی و تمیز کردن عمقی منازل
  2. خدمات تمیز کردن و ضد عفونی تجاری و اداری
  3. ضد عفونی خودرو
  4. تست اولیه تشخیص بیماریهای ویروسی (شامل 4 فاکتور و شاخص خونی)
  5. تست اولیه کرونا (تشخیص ملکولی PCR)
  6. تست قطعی کرونا ( تشخیص سرلوژی)
  7. تست آنتی بادی

نکته بسیار مهم این است که کار متخصصین شرکت پلاک، هیچ خللی در روند کاری اداره‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها ایجاد نمی‌کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز به شستشو ندارند ، و تمام محصولات مورد تایید وزارت بهداشت و FDA است. با توجه به بی‌خطر بودن این مواد و استفاده آن ها در صنعت مواد غذایی، رستوران‌ها و فست‌فودها هم می‌توانند به راحتی محل کار خورد را در اختیار متخصصین پلاک بگذارند تا آنها فضایی پاک را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

پلاک نه تنها به ایمن شدن فضای کار در روزهایی کرونایی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند کمک‌یار نظا فت منزل شود. بسیاری از سطوح خانه مثل فرش، پرده، وسایل آشپزخانه به دلیل رفت‌وآمدها مستعد آلودگی به ویروس کرونا هستند. متخصصین پلاک با استفاده از مواد بدون خطر که هیچ آسیبی به بافت و رنگ پارچه و الیاف نمی زند تا 99 درصد باکتری ها و ویروس ها را از بین می‌برند.

لازم به ذکر است که تمامی متخصصین شرکت پلاک هر هفته آزمایش خون و تست کرونا دارند و هر روز دوبار تب سنجی می‌شوند. هدف اصلی شرکت پلاک در عصر کرونا، رفع نگرانی مردم و ایجاد فضایی امن برای زندگی آنهاست. کرونا شکست دادنی است اگر بهداشت را رعایت کنیم. هنوز باید مراقب باشیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید