مردی شوهر همسر سابقش را کشت

اما وقتی با یک مرد غریبه در خانه او روبه‌رو شدم، ناراحت و عصبانی شدم، چون نمی‌خواستم یک غریبه فرزندان من را بزرگ کند و به قصد ترساندن او چاقو را برداشتم که این اتفاق افتاد.

کد خبر : ۷۹۷۵۱
بازدید : ۱۱۷۱۵
مردی که شوهر صیغه‌ای همسر سابق خود را به قتل رسانده است، پیش از آنکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر شد. این مرد اکنون در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و به جرم خود اعتراف کرده است.

اواخر فروردین‌ماه امسال وقوع درگیری به مأموران یکی از کلانتری‌های پایتخت گزارش شد. مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند زنی به نام نسترن چاقو خورده و مردی بر اثر جراحات ناشی از زخم چاقو فوت شده است. این در حالی بود که عامل درگیری در همان محل بازداشت شد.
در ادامه، موضوع به بازپرس شفیعی که مسئولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت اطلاع داده و مشخص شد زن زخمی ۱۰ سال پیش از همسر سابق خود به نام فرهاد جدا شده و مدتی قبل به صورت صیغه‌ای با مردی ازدواج کرده است.
فرهاد که پس از جدایی از همسرش گاه به فرزندانش سر می‌زد، روز حادثه نیز برای ملاقات با فرزندانش به خانه نسترن رفت، اما دید مردی غریبه در را باز کرد. فرهاد که شوکه شده بود، از آن مرد درباره علت حضورش در خانه پرسید و مرد جواب داد همسر نسترن است.
به‌این‌ترتیب درگیری دو مرد شروع شد. نسترن وقتی دید دعوا بالا گرفته است و نمی‌تواند آن‌ها را از هم جدا کند، با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و درخواست کمک کرد. در این اثنا فرهاد که وارد خانه شده بود، به آشپزخانه رفت، چاقویی را برداشت و پس از حمله به نسترن و شوهر او، هر دو را با چاقو مجروح و از خانه فرار کرد.
مرد جوان با لباس خونی و حالتی سراسیمه در حال دویدن و فرار بود که هم‌زمان مأموران کلانتری سر رسیدند و او را دستگیر کردند. زن جوان بعد از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و حالش رو به بهبود است. از سویی جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.
پس از آن فرهاد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: قصد قتل نداشتم. من پس از جداشدن از همسر سابقم به بچه‌هایم سر می‌زدم، به‌همین‌دلیل در ۱۰ سال گذشته به خانه نسترن رفت‌وآمد داشتم، اما وقتی با یک مرد غریبه در خانه او روبه‌رو شدم، ناراحت و عصبانی شدم، چون نمی‌خواستم یک غریبه فرزندان من را بزرگ کند و به قصد ترساندن او چاقو را برداشتم که این اتفاق افتاد.
وقتی آن دو نفر زخمی شدند، من ترسیدم و فرار کردم، اما خیلی زود دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، متهم در‌حال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید