قتل خواهر به خاطر پدر و مادر

قتل خواهر به خاطر پدر و مادر

من هم که از مجادله‌های آن‌ها خسته شده بودم تصمیم گرفتم با کشتن رعنا قضیه دعوا و مجادله پدر و مادرم را برای همیشه تمام کنم تا آن‌ها دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر : ۷۹۹۱۹
بازدید : ۱۳۲۵۹
قتل خواهر به خاطر پدر و مادر
برادری که در جریان اختلافات خانوادگی خواهرش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد. ساعت ۱۵ روز ششم اردیبهشت به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ خبر مرگ مشکوک دختر جوانی به نام رعنا ۲۹ ساله در خانه‌اش واقع در ساوجبلاغ گزارش شد و بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و بررسی خود را آغاز کردند.
مشاهدات اولیه حاکی از آن بود که دختر جوان به قتل رسیده است از این‌رو پرونده با موضوع قتل عمد در دستور کار مأموران قرار گرفت. نظریه پزشکی قانونی هم نشان می‌داد که مقتول بر اثر ضربه جسم سخت به سرش فوت کرده است.

تحقیقات پلیس هم ادامه داشت تا اینکه مشخص شد آخرین نفری که با او ملاقات داشته برادرش رامین بوده است با این فرضیه که ممکن است او قاتل باشد یا از سرنوشت خواهرش آگاهی دارد، رامین بازداشت شد.

سرهنگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: رامین که آثار جراحت هم روی گلویش وجود داشت در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: رعنا چند وقتی بود که به‌صورت مجردی زندگی می‌کرد و همین مسأله باعث شده بود تا پدر و مادرم هر لحظه سر این موضوع با هم دعوا کنند و من هم که از مجادله‌های آن‌ها خسته شده بودم تصمیم گرفتم با کشتن رعنا قضیه دعوا و مجادله پدر و مادرم را برای همیشه تمام کنم تا آن‌ها دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

به همین خاطر آن روز مخفیانه وارد خانه خواهرم شدم و پس از ورود او را بشدت کتک زدم تا بمیرد. او به گلویم چنگ می‌زد تا بتواند فرار کند، اما آنقدر او را زدم تا مرد بعد به خاطر اینکه اثری از من روی ناخن‌هایش نماند زیر ناخن‌هایش را تمیز کردم و با پلیس تماس گرفتم. متهم پس از اعتراف صریح و تکمیل پرونده به دادسرا ارجاع شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید