رونمایی "مجازی" از تازه‌های اپل

رونمایی "مجازی" از تازه‌های اپل

شرکت اپل نخستین بار است که این رویداد را مجازی برگزار می‌کند و پدیدآوران را دعوت می‌کند که از درون خانه به تماشای آن بنشینند.

کد خبر : ۸۰۱۷۲
بازدید : ۸۶۹۶
رونمایی
اپل تاریخ برگزاری اجلاس جهانی پدیدآوران را اعلام کرد که در آن روزآوری‌های جدید آیفون، مک و ... معرفی خواهد شد
به گفته اپل این اجلاس از ۲۲ ژوئن شروع و در همین تاریخ سخنرانی اصلی هم برگزار خواهد شد که در آن محصولات و روزآوری‌های نرم‌افزاری جدید را معرفی خواهند کرد.

شرکت اپل نخستین بار است که این رویداد را مجازی برگزار می‌کند و پدیدآوران را دعوت می‌کند که از درون خانه به تماشای آن بنشینند. اگر روال معمول برقرار بود پدیدآوران سراسر کشور برای شرکت در اجلاس WWDC به کالیفرنیا می‌آمدند، اما شیوع ویروس کرونا سبب شد تا اجلاس به صورت عادی برگزار نشود.

اپل در مورد جزییات دقیق برنامه‌های مجازی چیزی نگفته و وعده داده است در ماه ژوئن خبر‌های بیش‌تری در این باره منتشر کند. البته اپل گفته است سخن‌رانی‌های اصلی طبق معمول برگزار خواهد شد و در آن روزآوری‌های سامانه عامل تمام محصولات خود و احیاناً سخت‌افزار‌های جدید را معرفی خواهد کرد.

اپل معمولاً سخنرانی‌های کلیدی را به صورت زنده پخش می‌کند، اما در سال‌های قبل این کار را در حضور مخاطبان انجام می‌داد.

فیل شیلر، رئیس بازاریابی اپل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: WWDC۲۰ همچنان بزرگ‌ترین رویداد ما است و به صورت بی‌سابقه‌ای بیش از ۲۳ میلیون پدیدآور ما از سراسر جهان را به مدت یک هفته در ماه ژوئن گرد هم می‌آورد تا از رویداد‌های آینده اپل باخبر شوند.

«بی‌صبرانه چشم‌به راه دیدار مجازی ماه ژوئن با گروه جهانی پدیدآوران هستیم تا آن‌ها را از تمام ابزار‌های جدیدی باخبر کنیم که برای کمک به آن‌ها مهیا کرده‌ایم تا خدمات و برنامه‌هایی هر چه محشرتر خلق کنند. موعد WWDC۲۰ که نزدیک‌تر شود در باره این رویداد هیجان‌انگیز مفصل‌تر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

به گفته اپل اطلاعات بیش‌تر در مورد این رویداد را از طریق برنامه پدیدآور اپل (Apple Developer) منتشر خواهند کرد و اطلاع‌رسانی در باره جزئیاتی مثل زمان‌بندی سخنرانی‌های کلیدی و نشست‌های پدیدآوران در بستر این برنامه صورت می‌گیرد. به گفته اپل اطلاعات را از طریق رایانامه هم ارسال خواهند کرد.

اپل همچنین اعلام کرد برای آموزش برنامه‌نویسی به کودکان مسابقه‌ای هم در برنامه سویفت پلی‌گروند آیپد برگزار خواهد کرد و کودکان را تشویق خواهند کرد تا با خلق و ارائه صحنه‌های تراکنشی در این مسابقه شرکت کنند. جایزه برندگان هم کاپشن و مجموعه سنجاق‌سینه‌هایی خواهد بود که در مراسم حضوری می‌دادند.

این رویداد اندکی دیرتر از معمول در همان ماه سال‌های قبل برگزار خواهد شد و اپل قصد دارد آن را در هفته نخست ژوئن برگزار کند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید