جنایت رگباری با کلاشینکف

جنایت رگباری با کلاشینکف

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که مهاجمان مسلح، خودرو پژو پارس را طوری با اسلحه کلاشینکف به رگبار بسته اند که گلوله‌های زیادی شلیک شده است و جسد «محمد-ب» مرد ۵۰ ساله در پشت فرمان خودرو قرار داشت.

کد خبر : ۸۰۳۴۷
بازدید : ۱۵۲۱۷
جنایت رگباری با کلاشینکف
عصر روز گذشته، مهاجمان مسلح با یورش به سوی یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ، سرنشینان آن را به رگبار بستند که دو تن از آنان به قتل رسیدند و سرنشین دیگر در مرکز درمانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. حدود ساعت ۱۸ بعدازظهر روز گذشته، ماموران انتظامی بخش رضویه مشهد با گزارش یک مورد تیراندازی، عازم محله خادم آباد شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
بررسی‌ها نشان می‌داد کسی بر اثر تیراندازی مذکور آسیب ندیده است. در همین حال مرد ۴۹ ساله‌ای به نام «ع-ت» به نیرو‌های انتظامی گفت: مرد ۵۰ ساله‌ای به نام محمد در منزل من بود که جوانی به نام «ح-خ» با او تماس گرفت.
ما از قبل اختلافاتی با «ح-خ» داشتیم. وقتی محمد به او گفت که الان در منزل من نشسته است ناگهان از آن سوی خط با صدای بلند شروع به فحاشی کرد طوری که من صدایش را بشنوم! این فحاشی و توهین‌ها به جایی رسید که در محله خادم آباد قرار گذاشتیم، اما وقتی آن‌ها گلوله شلیک کردند من و خانواده ام از ترس به داخل منزل گریختیم.

در حالی که ماموران انتظامی «ع-ت» و پسر ۲۲ ساله‌اش را برای ادامه تحقیقات به کلانتری هدایت کرده بودند ناگهان خبر تیراندازی وحشتناک دیگری در بی سیم‌های پلیس پیچید.

به همین دلیل بی درنگ نیرو‌های انتظامی به یکی از خیابان‌های شهرک رضویه رفتند و در حالی با پیکر‌های خون آلود سه مرد درون یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ روبه رو شدند که یکی از آنان در دم جان باخته بود و دو نفر دیگر هنوز نفس می‌کشیدند. آنان بلافاصله ماجرا را به نیرو‌های اورژانس و قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند.

امدادگران اورژانس چند دقیقه بعد هنگامی پیکر‌های نیمه جان دو جوان ۲۴ و ۳۸ ساله را به مرکز درمانی انتقال دادند که جوان ۳۸ ساله به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله قبل از رسیدن به اتاق عمل جان باخت و جوان ۲۴ ساله دیگر که «ح-ض» نام دارد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفت.

عقربه‌های ساعت به ۱۸:۳۰ نزدیک می‌شد که قاضی ویژه قتل عمد به همراه گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به شهرک رضویه رسیدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که مهاجمان مسلح، خودرو پژو پارس را طوری با اسلحه کلاشینکف به رگبار بسته اند که گلوله‌های زیادی شلیک شده است و جسد «محمد-ب» مرد ۵۰ ساله در پشت فرمان خودرو قرار داشت.
با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد، تحقیقات گسترده کارآگاهان برای ریشه یابی این جنایت هولناک ادامه یافت و مشخص شد که جنایت مذکور با تیراندازی ساعتی قبل در محله خادم آباد ارتباط دارد.
با انتقال اجساد قربانیان این حادثه وحشتناک به پزشکی قانونی، بررسی‌های پلیسی با دستورات محرمانه قاضی باتجربه شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و به سرپرستی سرهنگ کارآگاه نجفی همچنان ادامه دارد.
جنایت رگباری با کلاشینکف
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید