آنچه معامله گران تازه کار باید درباره تجارت بدانند

آنچه معامله گران تازه کار باید درباره تجارت بدانند

مبادله ارز جهانی نه تنها بزرگترین بازار مالی است. برای همه نیز قابل دسترسی است. هر روز ، این امر شاهد حجم عظیمی از معاملات ارز است زیرا نهادها و اشخاص قصد دارند تا در این روند تجاری سرمایه گذاری کنند.

کد خبر : ۸۱۰۰۲
بازدید : ۶۴۳۷

آنچه معامله گران تازه کار باید درباره تجارت بدانند

مبادله ارز جهانی نه تنها بزرگترین بازار مالی است. برای همه نیز قابل دسترسی است. هر روز ، این امر شاهد حجم عظیمی از معاملات ارز است زیرا نهادها و اشخاص قصد دارند تا در این روند تجاری سرمایه گذاری کنند. در دنیا ، هر فردی می تواند از طریق کارگزاران محلی و سیستم کپی ترید بورس به بازار دسترسی پیدا کند. در اینجا اصول تجارت آنلاین آورده شده است.

پتانسیل سود

هر روز ، بانک ها ، سازمان ها و تجار و صرافی ها ارزهای خود را در این بورس خرید و فروش میکنند . پنج روز در هفته ، تجارت هرگز متوقف نمی شود. در سال ۲۰۱۹ ، پیش بینی می شد گردش مالی روزانه از ۶ تریلیون دلار آمریکا فراتر رفته باشد.

بیش از ۱۵ میلیون نفر در تجارت با کمک اینترنت مشغول فعالیت هستند و تعداد آنها فقط در حال افزایش است. با تشکر از برنامه های مناسب و پلتفرم های کامپیوتری ، مکان فیزیکی دیگر اهمیتی ندارد. روندها را می توان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و موقعیت ها را می توان در حال حرکت مدیریت کرد. این تنها با توجه به همه گیر بودن فن آوری های از راه دور طبیعی است. از این گذشته ، اگر می توانید از طریق یک برنامه اینترنتی به خرید و فروش و یا پرداخت قبوض اقدام کنید ، چرا از طریق فن آوری های مدرن درآمد کسب نکنید؟

اصول مبادله ارز

در جهان بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد و تعداد بیشماری ارز رایج است. در فارکس ، معاملات براساس جفت است که در آن واحد پول در مقابل دیگری ارزش گذاری می شود. این ترکیبات متعلق به گروه "اصلی" ، "جزئی" یا "متفرقه " میباشند.

طبقه بندی بر اساس نقدینگی و سایر عوامل است و ممکن است از کارگزاری تا کارگزار متفاوت باشد. به عنوان مثال ، FXTM از اصطلاح "ضربدر " استفاده می کند تا جفت بدون دلار را مشخص کند. معمولاً رشته های بزرگ با قدرت تجارت چشمگیر به قویترین اقتصادها متصل می شوند. نمونه قابل توجه یورو / دلار و پوند / دلار است. در همین حال ،ارزهای "متفرقه " مانند رند آفریقای جنوبی متعلق به سیستم های اقتصادی جوان است.

هر جفت "ارز پایه" یا "پیشخوان ارز" (یا "نرخ ارز")از همان فرمول پیروی می کند: . به عنوان مثال ، جفت ارز دلار / ریال قابل معامله ارزش یک دلار آمریکا را در مقابل ریال ایران را بیان می کند. به موارد زیر توجه کنید:

دو قیمت در یک زمان نشان داده شده است. در حالی که ارزش "پیشنهاد" سود را برای فروشنده تعیین می کند ، خریدار قیمت "تقاضا " را پرداخت می کند.

"تقاضا " همیشه کمی بزرگتر از "پیشنهاد" است که منطبق با منطق فروش عمومی است.

اختلاف بین دو ارزش "گسترش" نام دارد . این یک منبع سود برای واسطه است. این شرکت به عنوان واسطه عمل می کند و کاربران را به بازار متصل می کند.

هدف هر معامله گر خرده فروشی این است که زمان مناسبی را برای فروش یا خرید ارز مورد نظر خود تعیین کند. همه ارزها در برابر یکدیگر ارزش گذاری می شوند و نرخ ها همیشه در جریان است. آنها تحت تأثیر طیف وسیعی از وقایع قرار دارند.

هر دو عامل خرد و کلان اقتصادی ممکن است نقش بسزایی در روند معاملات داشته باشند، از سیاست های داخلی گرفته تا درگیری های بین المللی. به عنوان مثال ، وقتی قیمت نفت خام سقوط می کند (همانطور که در اوایل سال 2020 اتفاق افتاد) ، ارزهای کشورهای صادر کننده نفت مانند روسیه یا ونزوئلا را نیز انجام دهید.

کدام جفت را برای معاملات انتخاب کنیم ؟

هیچ دستورالعمل جهانی برای تجارت سودآور ارز وجود ندارد. قانون انگشت شصت این است که به گزینه هایی که می دانید بهترین است اعتماد کنید . به عنوان مثال ، اگر واحد پول محلی شما بی ثبات است ، می توانید از دانش روند ملی مالی بهره مند شوید. اخبار مربوط را پیگیری کنید تا محتمل ترین روندهای آینده را مشخص کنید.

اگر انتظار دارید ارزش پول پایه افزایش یابد ، می توانید تعداد بیشتری خریداری کنید.

در سناریوی مقابل ، هنگامی که استهلاک پیش بینی می شود ، معامله گران تمایل به فروش ابزارهای خود دارند. به این ترتیب ، آنها ضررهای احتمالی را محدود می کنند و می توانند بعداً همان ارز را پس انداز کنند.

نوسانات هرچه بیشتر باشد - سود بالقوه کوتاه مدت و همچنین ریسک ها بیشتر است.

کارگزاران معتبر منابع آموزشی از جمله آموزش ها ، مقالات و وبینارها را به مشتریان ارائه می دهند. هر کسی با پشتکار و تمایل به یادگیری می تواند بر هنر مبادله ارز تسلط یابد.

از کجا شروع کنیم

ابتدا یک کارگزار قابل اعتماد در منطقه خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که این شرکت به طور رسمی از طرف مقامات دولتی مجوز گرفته و تحت نظارت است (مانند کمیسیون اوراق بهادار فدرال موریس). این شرکت نه تنها حساب شما را ثبت کرده و ابزارهای لازم را ارائه می دهد بلکه با شروع تجارت با پول واقعی ، کارگزار تمام سپرده ها و برداشت ها را پردازش می کند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که با یک کارگزار قانونی برخورد دارید.

خودتان را با ابزارهای مناسب مجهز کنید

دو محصول محبوب نرم افزاری تجاری متا تریدر ۴ و متاتریدر ۵ هستند. این سیستم عامل ها دارای سیستم مناسب با کمک های بصری هستند که در تصمیم گیری کمک می کند. معامله گران تازه کار میتوانند در یک حالت آزمایشی بدون ریسک تمرین کنند ، که تمام ویژگی های واقعی را در یک محیط شبیه سازی شده بازسازی می کند.

تجارت مستقیم از زمانی شروع می شود که آماده تجارت با پول واقعی باشید. هر دو حالت به یک نوع خاص از حساب نیاز دارند. برای ثبت نام ، یک فرم در وب سایت کارگزار خود پر کنید - این روند ساده و سریع است! کاربران با تجربه اوراق بهادار خود را با سایر ابزارها ، مانند سهام یا CFD ، گسترش می دهند. به طور کلی ، این فرصت ها بسیار گسترده میباشند و سودآوری کسانی را که قادر به یادگیری هستند ،به ارمغان می آورند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید