"سونا اکسیژن"؛ راه حلی برای چربی سوزی

"سونا اکسیژن"؛ راه حلی برای چربی سوزی

این دستگاه همچنین برای درمان زخم‌های دیابتی، افزایش سطح ایمنی بدن و افزایش عملکرد ریه و سیستم تنفسی کاربرد دارد. درمان بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود

کد خبر : ۸۱۵۵۲
بازدید : ۹۷۴۴
محققان یکی از شرکت‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری مازندران سونا اکسیژن فعالی را عرضه کردند که استفاده از آن علاوه بر چربی‌سوزی، موجب بهبود زخم‌های دیابتی و افزایش سطح ایمنی بدن خواهد شد، ضمن آنکه در درمان گرفتگی عضلات غواصان موثر است.

علی‌خواجوی مقدم، مجری طرح دستگاه ساخته شده در این شرکت دانش‌بنیان را "سونا اکسیژن فعال" دانست و گفت: این دستگاه دارای فناوری‌ای است که در کشور‌های پیشرفته‌ای، چون آلمان و آمریکا در حوزه‌های مختلف کاربردی شده است که از آن جمله می‌توان برای کاهش وزن اشاره کرد.

وی جوان‌سازی پوست را از دیگر کاربرد‌های این دستگاه نام برد و یادآور شد: این دستگاه همچنین برای درمان زخم‌های دیابتی، افزایش سطح ایمنی بدن و افزایش عملکرد ریه و سیستم تنفسی کاربرد دارد. درمان بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود

خواجوی با بیان این‌که این دستگاه برای درمان بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود، به مکانیزم عملکردی این دستگاه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از آنکه فرد در داخل محفظه این دستگاه قرار گرفت (سر وی بیرون از دستگاه است) از یک بخش آن همانند سونای معمولی بخار آب به داخل محفظه تزریق می‌شود و از سوی دیگر ژنراتور اکسیژن این دستگاه، اکسیژن را به محفظه هدایت می‌کند.

به گفته وی، بخار موجب باز شدن منافذ پوست می‌شود و اکسیژن فعال از طریق منافذ باز شده پوست جذب خون خواهد شد و از این طریق با افزایش متابولیسم بدن، چربی‌سوزی رخ خواهد داد. ۳۰ دقیقه استفاده از این سونا به میزان ۶۰۰ کالری سوزانده می‌شود.

این محقق، دستگاه سونا اکسیژن فعال را جزو فناوری‌های برتر در زمینه ورزشی و کاهش وزن توصیف کرد و یادآور شد: این دستگاه بدون عوارض و استفاده از مواد شیمیایی و سمی قادر به بهبود عملکرد ریه‌ها و افزایش سطح ایمنی بدن می‌شود؛ چراکه این دستگاه اکسیژن هوا را دریافت و تبدیل به اکسیژن فعال کرده و به داخل محفظه سونا تزریق می‌کند.

مجری طرح با اشاره به اثرات کاربرد این دستگاه برای غواصان، توضیح داد: غواصان با فرو رفتن در اعماق دریا، همواره دچار گرفتگی عضلات می‌شوند و با نشستن در داخل محفظه این دستگاه، با افزایش سطح اکسیژن خون، گرفتگی عضلات آن‌ها به سرعت بهبود می‌یابد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید