هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

امکانات هتل زندیه شیراز شامل تاکسی سرویس، مجموعه آبی (استخر و جکوزی)، حمام سنتی، اینترنت رایگان و نامحدود، سالن سمینار، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، سیستم تهویه، خدمات تور، پارکینگ، خشکشویی و فضای سبز است.

کد خبر : ۸۱۷۸۴
بازدید : ۷۱۸۶

برای اینکه یک شهر به یک شهر توریستی تبدیل شود، فاکتورهای مختلفی وجود دارد. پیشینه تاریخی شهر، اماکن گردشگری، طبیعت زیبا، آب و هوای مطبوع و... از جمله این فاکتورها است. شهر شیراز یکی از شهرهای ایران است که می‌توان گفت بیشتر این ویژگی‌ها را دارد و در هر گوشه این شهر مکانی برای تفریح و لذت بردن وجود دارد. همین موضوع این شهر را به یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. اولین دغدغه هر فردی برای سفر، پیدا کردن مکانی برای اقامت است. به شما این اطمینان را می‌دهیم که نیازی نیست در شهر شیراز نگران این موضوع باشید. زیرا تنوع هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها در این شهر خیلی زیاد است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود کنار گذاشته‌اید و همچنین امکاناتی که برای یک هتل مدنظرتان است، هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. حواستان باشد که اگر بخواهید رزرو هتل را به روزهای پایانی موکول کنید، ممکن است موفق به رزرو هتل ایده‌آل خود نشوید. این موضوع در ایام تعطیلات و به خصوص تعطیلات نوروز شدت پیدا می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با رزرو هتل شیراز از علی بابا به صورت غیر حضوری، هتل دلخواه خود را رزرو کنید تا دیگر نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید. در ادامه این مطلب، شما را با یکی از بهترین هتل های شیراز و نحوه رزرو آن آشنا خواهیم کرد.

هتل زندیه شیراز

اقامتی لوکس و مجلل در هتل زندیه شیراز

این هتل یک هتل نوساز است که در سال 1394 در 6 طبقه ساخته شده است. هتل زندیه دارای 72 اتاق متنوع با امکانات رفاهی عالی است که می‌توانید اقامت خاطره‌انگیزی را در آن تجربه کنید. این هتل در خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که می‌توانید در کمتر از چند دقیقه خود را به اماکن دیدنی و گردشگری مهم شیراز برسانید. ارگ کریم خان، بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، موزه پارس و... از مکان‌های گردشگری نزدیک این هتل است. خوب است بدانید که این هتل در میان هتل های شیراز ، رتبه دوم را از لحاظ کیفیت و ارائه خدمات دارد.

هتل زندیه شیراز

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه شیراز

این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع با امکانات و تجهیزات بی‌نظیر است. اتاق‌های این هتل، شامل اتاق دو تخته تویین و اتاق دو تخته دبل و سوئیت‌های آن، شامل سوئیت بیزینس، سوئیت ماه عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه است. قیمت هر کدام از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند، متفاوت است. روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پرسرعت، مینی بار، لوازم بهداشتی، یخچال، چای‌ساز و سرویس گرمایش و سرمایش، امکانات مشترک تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل است. شما می‌توانید با توجه به هدف خود برای سفر و همچنین بودجه مورد نظرتان، اقدام به رزرو یکی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها کنید.

برای مثال اگر می‌خواهید اقامتی لاکچری و لوکس را در این هتل تجربه کنید، سوئیت زندیه یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. در این سوئیت‌ها، علاوه بر یک اتاق خواب، فضایی برای نشیمن نیز با دکوراسیونی زیبا و مبلمانی راحت طراحی شده است. همچنین این سوئیت‌ها دارای یک تراس با چشم انداز زیبا همراه با گل‌های رنگارنگ است که می‌توانید عصر خاطره انگیزی را در آن سپری کنید. یکی دیگر از سوئیت‌های ویژه این هتل، سوئیت بیزینس است. در این سوئیت‌ها علاوه بر خدمات روتین، امکاناتی نظیر کامپیوتر، دستگاه فکس، پرینتر و... است. بنابراین اگر برای یک سفر کاری به شیراز سفر می‌کنید، اقامت در یکی از این سوئیت‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای است.

امکانات هتل

امکانات این هتل شامل تاکسی سرویس، مجموعه آبی (استخر و جکوزی)، حمام سنتی، اینترنت رایگان و نامحدود، سالن سمینار، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، سیستم تهویه، خدمات تور، پارکینگ، خشکشویی و فضای سبز است. در این هتل همچنین یک گالری از صنایع دستی و سوغاتی‌های شیراز وجود دارد که شما می‌توانید بدون خارج شدن از هتل از این مجموعه بازدید و خرید کنید. از دیگر ویژگی‌های این هتل، رستوران‌ها و کافی شاپ آن است. رستوران‌های کلاسیک و سنتی این هتل، به تمام ذائقه‌ها پاسخگو است و شما می‌توانید در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را با بهترین کیفیت تجربه کنید. پرسنل آموزش دیده و مجرب این هتل نیز به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مهمانان هتل هستند.

رزرو هتل های شیراز چگونه است؟

رزرو هتل به عنوان اصلی‌ترین بخش سفر، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می‌خواهید با خیال آسوده سفر کنید و نگران محل اقامت خود نباشید، توصیه می‌کنیم که قبل از سفر این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. رزرو هتل شیراز از علی بابا ، یکی از آسان‌ترین روش‌ها است. کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید و شهر مقصد و همچنین تاریخ سفر خود را مشخص کنید. سپس لیستی از تمام هتل‌های موجود را می‌توانید مشاهده کنید. در مرحله بعد می‌توانید با مطالعه اطلاعات و قوانین مربوط به هر هتل و مشاهده قیمت‌ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب و آن را رزرو کنید. برای راحتی کار شما، در اپلیکیشن علی بابا امکان مقایسه قیمت‌ها و فیلتر هتل‌ها فراهم شده است. با این وجود اگر مشکل یا سوالی در روند رزرو هتل های شیراز داشتید، تیم پشتیبانی علی بابا به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات شما هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید