تجاوز به دختر ۱۸ ساله در بیابان

تجاوز به دختر ۱۸ ساله در بیابان

به فریادهایش توجهی نداشتم تا این که با یک جوان ۲۷ ساله چوپان هماهنگ کردیم و «م» را به خانه مجردی او در بیابان‌های اطراف سیدی بردیم. همراهانم با دیگر دوستانشان هم تماس گرفتند که شش نفر شدیم! و آن دختر را تا صبح مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

کد خبر : ۸۱۹۵۳
بازدید : ۱۹۹۹۸
تجاوز به دختر ۱۸ ساله در بیابان
۵ عضو باند شیاطین کثیف که با ربودن دختر جوانی در مشهد، او را مورد آزار و اذیت‌های وحشیانه قرار داده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر و روانه زندان شدند. ماجرای «خانه وحشت» در بیابان‌های اطراف منطقه سیدی مشهد از خرداد گذشته زمانی لو رفت که خودروی ریو سفیدرنگ با ۳ سرنشین جوان وارد مشهد شد.

راننده که جوان ۲۰ ساله‌ای به نام «متین» بود از چند ماه قبل در فضا‌های مجازی و با ارسال پیامک برای یک دختر جوان، ایجاد مزاحمت می‌کرد و قصد داشت با او ارتباط برقرار کند، اما دختر مذکور شماره تلفن جوان مزاحم را مسدود کرد. همین موضوع باعث شد تا «متین» سوار بر خودروی ریو از یکی از شهر‌های مرزی خراسان رضوی و به همراه دوتن از دوستانش عازم مشهد شود.

این گزارش حاکی است: ۳ جوان در محدوده خیابان شهید مفتح به کمین «م» (دختر ۱۸ ساله) نشستند. وقتی دختر جوان از محل کارش بیرون آمد ناگهان در محیطی خلوت به زور و تهدید او را در حالی داخل خودروی ریو انداختند که چند نفر از اهالی نیز شاهد این صحنه آدم ربایی بودند، ولی آدم ربایان توجهی نکردند و در تماس با دیگر اعضای باند، او را به خانه مجردی یک چوپان در بیابان‌های اطراف منطقه سیدی بردند.
التماس‌ها و گریه‌های دختر جوان، هیچ فایده‌ای نداشت و ۵ تن از اعضای باند ۶ نفره «شیاطین کثیف» او را تا صبح روز بعد مورد آزار و اذیت‌های وحشیانه قرار دادند. از سوی دیگر پدر کارگر این دختر که از تاخیر ناگهانی فرزندش نگران شده بود وقتی به نزدیکی محل کار او آمد در جریان آدم ربایی قرار گرفت و بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش داد.
با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و با صدور دستورات محرمانه‌ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) بی درنگ نیرو‌های اطلاعات و تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در محل وقوع جرم آغاز کردند.

آن‌ها در یک عملیات هماهنگ موفق شدند خودروی ریو را شناسایی و «متین» را در حالی دستگیر کنند که قصد داشت دختر مذکور را از خودرو پیاده کند. با دستگیری «متین» این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و چهار عضو دیگر این باند نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.
«متین» (جوان ۲۰ ساله) در بازجویی‌ها گفت: پدرم منزلی را که در مشهد داشتیم به پدر «م» (دختر ۱۸ ساله) اجاره داد و من شماره تلفن او را از روی قولنامه بنگاه املاک (اجاره نامه) یادداشت کردم و قصد داشتم با آن دختر ارتباط برقرار کنم، اما وقتی با مخالفت دختر روبه رو شدم برای دیدن او به مشهد آمدم که در بین راه دو نفر از دوستانم را نیز سوار کردم و گفتم که قصد دارم دختری را ببینم!
وقتی «م» را به زور سوار خودرو می‌کردم او جیغ می‌کشید و فریاد می‌زد! اما هوا و هوس جلوی چشمان مرا گرفته بود و به فریادهایش توجهی نداشتم تا این که با یک جوان ۲۷ ساله چوپان هماهنگ کردیم و «م» را به خانه مجردی او در بیابان‌های اطراف سیدی بردیم. همراهانم با دیگر دوستانشان هم تماس گرفتند که شش نفر شدیم! و آن دختر را تا صبح مورد آزار و اذیت قرار دادیم.
صبح روز بعد هم او را تهدید کردیم که اگر ماجرا را برای کسی بازگو کند بلای بدتری به سرش می‌آوریم! به همین خاطر او را به محله خودشان آوردم که توسط پلیس دستگیر شدم! برخورد قاطع دستگاه قضایی خراسان رضوی با جرایم خاص، موجب شد تا این پرونده به صورت ویژه در دستور کار شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرار گیرد؛ بنابراین به دستور قاضی اسماعیل شاکر (رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک) تحقیقات ویژه‌ای برای ریشه یابی ماجرای «خانه وحشت» آغاز شد و این پرونده برای پیگیری در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
این گزارش حاکی است، اتهامات آدم ربایی و تهدید نیز با نظارت مستقیم قاضی عندلیب در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حال رسیدگی است تا با تکمیل تحقیقات محاکمه شیاطین کثیف آغاز شود. شایان ذکر است، رصد‌های اطلاعاتی برای دستگیری یکی از متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید