نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹

نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹

نرخ سکه، طلای ۱۸ عیار در بازار - قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون ۹۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

کد خبر : ۸۲۰۱۲
بازدید : ۵۳۵۹
نرخ انواع ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹
فرادید | براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۸ میلیون ۹۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته دو میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۸۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۷۸۸ دلار قیمت خورد.

جدیدترین قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته قیمت معاملاتی امروز
مثقال طلا
۳۷,۶۲۰,۰۰۰
۳۷,۲۵۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۸,۶۸۴,۵۷۰
۸,۵۹۹,۱۶۰
سکه جدید
۹۰,۸۰۰,۰۰۰
۸۹,۵۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۴۵,۴۰۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۱۳,۵۰۰,۰۰۰
۱۳,۴۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۷۷۲ دلار
۱۷۸۸دلار

طلای جهانی رکورد شکست!

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۱۷۸۲ دلار و ۶۷ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۷۸۵ دلار و ۴۶ سنت صعود کرد که بالاترین قیمت از اکتبر سال ۲۰۱۲ بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ثابت بود و به ۱۸۰۰ دلار و ۶۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته با ۱۹ دلار و ۳۰ سنت معادل ۱.۱ درصد افزایش، در ۱۸۰۰ دلار و ۵۰ سنت بسته شد.

مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد در شرکت سی ام سی مارکتس در این باره گفت: عامل اصلی افزایش قیمت طلا میزان عظیمی پول است که به سیستم پولی جهانی تزریق شده است. همه این پول به دنبال یافتن جایی است و بازار طلا از سوی سرمایه گذاران جای مطمئنی برای نگهداری سرمایه دیده می‌شود.

کارشناس بیماری عفونی ارشد دولت آمریکا هشدار داد اگر روند فعلی کنترل نشود، موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا ممکن است بیش از دو برابر افزایش یافته و به ۱۰۰ هزار مورد در روز برسد.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا و جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا وعده دادند اقدامات بیشتری برای حمایت از اقتصاد در برابر تبعات شیوع ویروس کرونا انجام خواهند داد.

بر اساس گزارش رویترز، طلا در شرایطی که بانک‌های مرکزی به اقدامات محرک اقتصادی گسترده‌ای پرداخته اند، افزایش تقاضا و قیمت پیدا کرده است، زیرا به عنوان پناهگاه امن در برابر ناملایمات اقتصادی و سیاسی دیده می‌شود.

نرخ دلار و یورو در صرافی ملی

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در زمینه فروش در صرافی ملی کاهش داشت و قیمت خرید دلار آمریکا ۱۸،۹۰۰ (هجده هزار و نهصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۱۸،۹۵۰ (هجده هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۱،۰۰۰ (بیست و یک هزار تومان) و قیمت فروش یورو ۲۱،۱۰۰ (بیست و یک هزار و صد تومان) است.
نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار
۱۸,۹۰۰
۱۸،۹۵۰
یورو
۲۱,۰۰۰
۲۱,۱۰۰
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید