ادعای تعرض با سوءاستفاده از کرونا

ادعای تعرض با سوءاستفاده از کرونا

من هم حرفش را باور کردم تا اینکه به خانه‌اش رفتیم و بعد از اینکه کمی نشستیم من متوجه شدم دروغ گفته است و کسی در خانه نیست. وقتی خواستم از خانه بیرون بیایم او به من تعرض کرد و من را به‌زور تا صبح در خانه نگه داشت. صبح که شد من بیرون آمدم و به پلیس شکایت کردم.

کد خبر : ۸۲۱۶۳
بازدید : ۱۱۱۵۱
ادعای تعرض با سوءاستفاده از کرونا
دختر جوانی مدعی است به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در خیابان آواره شد و وقتی به پسری هنرمند پناه برد، از سوی او مورد آزارواذیت قرار گرفت. این دختر به دادگاه کیفری استان تهران شکایت کرد. این دختر جوان چندی قبل به مأموران پلیس شکایت کرد و مدعی شد از سوی جوانی مورد آزارواذیت قرار گرفته است.
این دختر نخبه که در یک دانشگاه معتبر تحصیل می‌کند، در شکایت خود گفت: وقتی بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و دانشگاه‌ها تعطیل شد، من برای انجام کارهایم چند روزی در تهران ماندم و نتوانستم به شهرستان پیش خانواده‌ام برگردم. مدتی هم بود با پسری جوان که اتفاقا طراح و هنرمند بود، آشنا شده بودم.
او طراحی‌های خاصی داشت و بسیار زیبا کار می‌کرد و دانش و مهارتش در این زمینه من را جذب خودش کرده بود. بعد از ماجرای شیوع کرونا یک روز با او تماس گرفتم و گفتم دیروقت است و خوابگاه هم تعطیل است، اگر می‌شود با هم قدم بزنیم تا کمی زمان بگذرد و من بتوانم به خانه یکی از دوستانم بروم.
چون دوستم گفته بود بعد از اینکه اهالی خانه رفتند یا خوابیدند من می‌توانم برای خواب به خانه‌اش بروم. پسر جوان که بیژن نام دارد، قبول کرد و با ماشین دنبالم آمد. با توجه به شیوع بیماری قرار شد در مکان عمومی نباشیم و چند ساعتی با هم در ماشین بمانیم. بعد او به من گفت: برای چه باید به خانه دوستت بروی، می‌توانی به خانه من بیایی و شب را آنجا بمانی و صبح بروی. این جوان به من اطمینان داد خانواده‌اش هم در خانه هستند.
من هم حرفش را باور کردم تا اینکه به خانه‌اش رفتیم و بعد از اینکه کمی نشستیم من متوجه شدم دروغ گفته است و کسی در خانه نیست. وقتی خواستم از خانه بیرون بیایم او به من تعرض کرد و من را به‌زور تا صبح در خانه نگه داشت. صبح که شد من بیرون آمدم و به پلیس شکایت کردم.
حالا هم وضعیتی دارم که نمی‌توانم به خانه برگردم و از اینکه خانواده‌ام بفهمند برایم چه اتفاقی افتاده است، می‌ترسم. با توجه به شکایت مطرح‌شده، با دستور بازپرس کشیک، دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و به دلیل اینکه او ادعا کرده بود مورد تعرض قرار گرفته است، دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به این پرونده شد. پرونده به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و متهم شناسایی شد.

با بازداشت پسر جوان، او اتهامش را رد کرد و گفت: من چنین کاری نکرده‌ام و این دختر دروغ می‌گوید. متهم گفت: ما مدتی بود با هم دوست بودیم و رابطه خوبی با هم داشتیم. دختر جوان شب حادثه به من زنگ زد و گفت: هیچ‌کسی را ندارد و تنهاست. خوابگاه هم تعطیل شده است و نمی‌تواند شب را در خیابان بماند.
من با ماشین دنبال او رفتم و دختر جوان را به خانه خودم بردم، اما هیچ کاری نکردم و همه‌چیز خیلی خوب بود تا اینکه صبح زود خودش خانه را ترک کرد و بعد هم جواب تلفن من را نداد. دو روز بعد متوجه شدم علیه من شکایت کرده است. این در حالی است که پزشکی قانونی تأیید کرده دختر جوان مورد آزارواذیت قرار گرفته، اما متهم مدعی است او این کار را نکرده و به‌هیچ‌وجه اتهام را قبول نمی‌کند.
این جوان گفت: من طراح و هنرمند هستم و شخصیتم به من اجازه نمی‌دهد به‌زور با دختری رابطه برقرار کنم و هرگز این کار را نمی‌کنم. با پایان گفته‌های متهم، قضات با صدور قرار وثیقه متهم را تا زمان انجام بررسی‌های بیشتر آزاد کردند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید