قتل دوست صمیمی به خاطر توهم

قتل دوست صمیمی به خاطر توهم

ناگهان حالم بد شد و با سیم برق او را خفه کردم بعد هم دست و پایش را بستم، چون از جسدش ترسیدم فکر می‌کردم روحش در تعقیب من است به همین خاطر بلافاصله فرار کردم.

کد خبر : ۸۲۳۶۲
بازدید : ۱۱۲۷۶
قتل دوست صمیمی به خاطر توهم
مرد شیشه‌ای که به‌خاطر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر دوستش را به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها انگیزه خود را از این جنایت سوء‌ظن به وی عنوان کرد.
حدود ۴۰ روز قبل خبر کشف جسد مردی معتاد در خانه مجردی اش واقع در حصارک کرج به پلیس اعلام شد. در پی اعلام وقوع قتل توسط مرکز پیام پلیس آگاهی بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مقتول به‌نام کیان ۳۵ ساله معتاد به مواد مخدر بوده و در خانه‌ای مجردی زندگی می‌کرده و در روز وقوع حادثه، قاتل با بستن دست و پای او به وسیله یک سیم برق او را خفه کرده و از محل متواری شده است.
سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در ادامه کارآگاهان با بررسی‌های میدانی متوجه شدند که مقتول با یکی از دوستانش مراودات زیادی داشته، اما او نیز پس از وقوع قتل متواری شده و کسی از محل مخفی شدنش خبر ندارد.
سرانجام با تلاش و پیگیری ۴۰ روزه کارآگاهان در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم که ۳۴ ساله و معتاد است ضمن اعتراف به قتل گفت: من سال‌ها با مقتول رابطه دوستی داشتم مدتی بود که همسر و بچه‌هایش او را ترک کرده بودند و وی به تنهایی زندگی می‌کرد بیشتر اوقات به خانه ما می‌آمد و من هم گاهی به خانه او می‌رفتم و با همدیگر مواد مخدر مصرف می‌کردیم.
روز حادثه مقدار زیادی مواد روانگردان شیشه تهیه کردم و برای استعمال آن به منزل مقتول رفتم بعد از مصرف مواد دچار توهم شدم و فکر کردم او به همسرم سوء نیت دارد ناگهان حالم بد شد و با سیم برق او را خفه کردم بعد هم دست و پایش را بستم، چون از جسدش ترسیدم فکر می‌کردم روحش در تعقیب من است به همین خاطر بلافاصله فرار کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: استفاده از مواد روانگردان تبعات زیادی دارد، چراکه فرد هنگام استفاده از آن دچار توهم شدید شده و دست به اقدامات غیرقابل جبران می‌زند.
منبع: رونامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید