قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

به‌عنوان مثال قیمت پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی کلیدنخورده در تهرانپارس تهران مترمربعی ۵۵ میلیون تومان اعلام شده و این در حالی است که تنها امکان جنبی این ساختمان فراتر از آپارتمان‌های مصرفی، برخورداری از داکت اسپیلت و دو واحد پارکینگ است.

کد خبر : ۸۲۳۶۴
بازدید : ۵۳۸۶
ادامه روند افزایش نرخ ارز در بازار سبب شده فروشنده‌های آپارتمان‌های نوساز نیز قیمت‌های اعلامی خود را به اصطلاح واسطه‌ها، «لحظه‌ای» تغییر دهند و در یک هفته ممکن است چند نوبت قیمت پیشنهادی فروش یک واحد توسط سازنده تغییر کند. این بی‌ثباتی در اعلام قیمت‌های پیشنهادی هشداری برای متقاضیان خرید آپارتمان نوساز در پی دارد.

در روز‌های اخیر حجم عرضه واحد‌های نوساز و کلیدنخورده در بازار مسکن افزایش محسوسی پیدا کرده و این موضوع مختص یک منطقه خاص از شهر تهران نیست، بلکه در اغلب مناطق و محله‌ها اعم از لوکس و مصرفی مشاهده می‌شود. اما این افزایش عرضه رخدادی نیست که چندان به منفعت متقاضیان خرید تمام شود، چراکه قیمت‌های اعلامی این واحد‌ها به اصطلاح واسطه‌های ملکی «سرسام‌آور» است.
از طرفی واحد‌های فایل شده از قبل نزد بنگاه‌ها نیز در یکی دو هفته اخیر با تغییر قیمت روبه‌رو شده‌اند و فروشنده‌ها که اغلب از جنس سازنده هستند، قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند. این افزایش در مورد برخی واحد‌ها به حدی خارج از محدوده منطقی است که هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند پذیرای آن باشد.

به‌عنوان مثال قیمت پیشنهادی فروش یک واحد مسکونی کلیدنخورده در تهرانپارس تهران مترمربعی ۵۵ میلیون تومان اعلام شده و این در حالی است که تنها امکان جنبی این ساختمان فراتر از آپارتمان‌های مصرفی، برخورداری از داکت اسپیلت و دو واحد پارکینگ است. با این حال قیمت پیشنهادی اعلامی از سوی سازنده به واسطه همین ویژگی، نزدیک دو برابر اعلام شده است.

در چنین بازاری متقاضیان خرید مسکن نوساز باید با احتیاط مضاعف قیمت‌های پیشنهادی هر منطقه را بررسی کنند و حتی در صورت داشتن نقدینگی کافی برای خرید، بی‌گدار به آب نزنند؛ چراکه در غیر این صورت ممکن است از ناحیه ترکیدن حباب قیمت‌های پیشنهادی این‌چنین، ضرر سنگینی را متحمل شوند.
قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید