تسویه حساب خونین با دو برادر کلاهبردار

تسویه حساب خونین با دو برادر کلاهبردار

ما همان شب به کلانتری رفتیم و برای جلب متهمان مأمور خواستیم، اما رئیس کلانتری گفت: صبح روز بعد بیایید تا به شما مأمور بدهیم، ولی ما که می‌ترسیدیم دوباره آن‌ها فرارکنند خودمان دست به کار شدیم.

کد خبر : ۸۲۸۱۵
بازدید : ۱۱۲۴۷
تسویه حساب خونین با دو برادر کلاهبردار
مردان خشن که برای پس گرفتن طلب میلیاردی خود از دو برادر فراری آن‌ها را ربوده و کتک زده بودند سرانجام در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
این پرونده از حدود یک سال قبل و با شکایت دو برادر به پلیس آغاز شد. آن‌ها مدعی شدند که ۶ مرد تبهکار آن‌ها را ربوده‌اند و پس‌از کتک زدن و سرقت تلفن‌های همراه شان از ترس مأموران پلیس آن‌ها را رها کرده‌اند.
با این شکایت مأموران پلیس به بررسی ماجرا پرداختند و با توجه به مشخصاتی که شاکی‌ها دادند شش مرد جوان را به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح بازداشت کردند، اما متهمان در بازجویی‌ها منکر ادعای دو برادر شدند و گفتند این دو برادر کلاهبردار بوده و مبلغ زیادی به آن‌ها بدهکار هستند.

متهمان سرانجام در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. ابتدای جلسه دو برادر به بیان شکایت شان پرداختند و یکی از آن‌ها گفت: من و برادرم به متهمان بدهکار بودیم، اما آن‌ها شب حادثه ما را ربودند.
وقتی ما از خانه پدرمان حوالی میدان منیریه بیرون آمدیم تا به خانه خودمان برویم آن‌ها با یک نیسان به ماشین ما کوبیدند و تصادف ساختگی راه انداختند. بعد هم به محض اینکه من و برادرم از ماشین پیاده شدیم به سمت ما حمله کردند و گاز اشک آور به چشمانمان زدند.
آن‌ها شیشه‌های ماشین ما را شکستند و با چوب بشدت ما را کتک زدند بعد به زور پشت وانت نیسان سوار کردند و ما را ربودند. آن‌ها می‌خواستند ما را به کهریزک ببرند چند ساعتی در خیابان گرداندند، اما وقتی خودروی مأموران پلیس را دیدند و آن‌ها متوجه درگیری ما در قسمت عقب وانت شدند، به ناچار رهایمان کردند.

این شاکی گفت: آن‌ها ماشین گرانقیمت ما را که متعلق به مادرمان بود بشدت تخریب کردند و ما را کتک زدند. حالا به خاطر آدم‌ربایی و ضرب و جرح و تخریب ماشین از آن‌ها شکایت داریم.

انکار آدم ربایی
سپس شش متهم یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند تا از خود دفاع کنند. یکی از آن‌ها گفت: من از سال‌ها قبل این دو برادر را می‌شناختم و با آن‌ها کار می‌کردم. تا اینکه مدتی قبل ۳۰۰ میلیون تومان از من پول گرفتند تا سرمایه‌گذاری کنند، اما پولم را پس نمی‌دادند. چند بار با آن‌ها تماس گرفتم، اما هر بار بهانه‌ای می‌آوردند.
بعد از مدتی فهمیدم آن‌ها از پنج مرد دیگر هم کلاهبرداری کرده و پول‌های میلیاردی به جیب زده‌اند. وی ادامه داد: من پس از مدتی جست‌و‌جو توانستم پنج شاکی دیگر را پیدا کنم. من و سایر طلبکار‌ها ۱۱ ماه به‌دنبال این دوبرادر بودیم، اما آن‌ها برای اینکه پولمان را ندهند متواری بودند. ما از آن‌ها شکایت کرده‌ایم و حکم جلب‌شان را داریم.

وی درباره شب حادثه گفت: یکی از طلبکار‌ها با من تماس گرفت و گفت: دو برادر را دیده که شبانه وارد خانه پدری‌شان در حوالی میدان منیریه شده‌اند. من و ۵ طلبکار دیگر مقابل خانه پدری آن‌ها رفتیم و ساعت‌ها کشیک دادیم. نیمه شب بود که آن‌ها با ماشین گرانقیمت مادرشان از خانه بیرون آمدند.
ما برای اینکه آن‌ها را متوقف کنیم با نیسان به ماشین آن‌ها کوبیدیم و وقتی پیاده شدند درگیر شدیم. این متهم ادامه داد: ما همان شب به کلانتری رفتیم و برای جلب متهمان مأمور خواستیم، اما رئیس کلانتری گفت: صبح روز بعد بیایید تا به شما مأمور بدهیم، ولی ما که می‌ترسیدیم دوباره آن‌ها فرارکنند خودمان دست به کار شدیم.

پنج متهم دیگر نیز حرف‌های این مرد را تأیید کردند و منکر اتهام آدم ربایی شدند آن‌ها گفتند وقتی مأموران پلیس را دیده‌اند این دو برادر کلاهبردار را تحویل پلیس داده‌اند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی مناسب را برای این افراد صادر کنند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید