مرگ مشکوک "مرد نوازنده" در شوش تهران

جسد مرد میانسالی که بنا به اظهارات خانواده‌اش نوازنده است در شوش تهران کشف شد.

کد خبر : ۸۲۹۱
بازدید : ۱۱۶۲
جسد مرد میانسالی که بنا به اظهارات خانواده‌اش نوازنده است در شوش تهران کشف شد.

به گزارش تسنیم ساعت 11:30 دیروز خبر کشف جسد مرد میانسالی در خیایان شوش شرقی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل کشف جسد اعزام شدند.

پس از رسیدن مأموران به محل کشف جسد و بررسی اولیه مشخص شد، متوفی 50 سال سن دارد و احتمالا به مواد مخدر اعتیاد داشته است همچنین آثار ضرب و جرحی روی بدن این مرد مشاهده نشد.

دو ساعت بعد از کشف جسد یک نفر با مراجعه به کلانتری 116 مولوی مدعی شدند که شاهد پرت شدن جسد مرد میانسال از داخل ماشین به خیابان بوده و درباره جزئیات این اتفاق به مأموران گفت: سه مرد جوان که داخل خودروی 206 قرار داشتند از داخل ماشین پیاده شدند و به شدت مرد میانسال را کتک زدند و او را از داخل ماشین به بیرون پرت کردند.

همچنین ساعتی بعد خانواده مرد فوت شده با مراجعه به کلانتری هویت وی را شناسایی کردند و اعلام کردند که مسعود فروشنده لباس‌های "تاناکورا" بوده و هر از گاهی نوازندگی نیز می‌کرده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد میانسال مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد این مرد به پزشکی قانونی و تعیین علت دقیق مرگ وی را صادر کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید