جنجال مجری شبکه یک و پرسپولیس بر سر قهرمانی زودهنگام

جنجال مجری شبکه یک و پرسپولیس بر سر قهرمانی زودهنگام

پس از اینکه انتقاد‌ها نسبت به اظهارات امیر احمدی بالا گرفت، او با انتشار ویدیویی دو دقیقه‌ای از هوادران تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد تا شاید غائله ختم به خیر شود.او همچنین پخش گسترده این ویدئو را به برخی شیطنت‌ها ربط داد، به نوعی داغ شدن این موضوع را اینطور توجیه کرد که افرادی دوست دارند، سر مردم به این چیز‌ها گرم باشد تا آن‌ها موضوعات مهم تری مثل گرانی و مشکلات را فراموش کنند. اما با این وجود عذرخواهی امیر احمدی از خشم پرسپولیسی‌ها نکاست و بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به او تاخته اند. یک روز بعد هم، امیر احمدی دوباره در برنامه زنده "صبح بخیر ایران" عذرخواهی کرد. اما این بار لحن او متفاوت بود. او این بار به گونه‌ای عذرخواهی کرد که نشان دهد عذرخواهی روز قبل هم از سر اجبار و اصرار بوده است.  

کد خبر : ۸۲۹۷۸
بازدید : ۱۰۰۸۸
جنجال اظهار نظر مجری شبکه یک در مورد قهرمانی پرسپولیس
فرادید | ماجرا از آنجا آغاز شد که عبدالرضا امیرحمدی مجری برنامه "صبح به خیر ایران" با شوخی و کنایه قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر را به حمایت‌های وزیر ورزش نسبت داد. حالا هم با گذشت ۴۸ ساعت از پخش این اظهارات با وجود عذرخواهی‌های مکرر امیر احمدی، همچنان از خشم و اعتراض طرفداران و عوامل باشگاه پرسپولیس کاسته نشده است.

به گزارش فرادید، امیر احمدی در بخش ورزشی برنامه "صبح به خیر ایران" که روز دوشنبه ۶ مرداد ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شد، با شوخی وکنایه در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: "با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان‌های قدیم بابا‌ها به کاسب‌های محل می‌گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می‌داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی بابا‌ها جوایزی خریداری می‌کردند و به مدارس می‌دادند که سر صف فرزندان‌شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟... هشتگ... بابا مسعود... و دست همه بابا‌ها و بزرگ‌تر‌ها درد نکند. "

کنایه امیر احمدی، مستقیم به وزیر ورزش و جوانان بود، کنایه‌ای که منشا آن به شایعه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی برمی گردد. این کاربران با استفاده از هشتگ بابا مسعود (مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان) مدعی هستند که پرسپولیس برای بار چهارم با کمک وزیر ورزش و وزارتخانه تحت مدیریتش به قهرمانی دست یافته است.

جنجال اظهار نظر مجری شبکه یک در مورد قهرمانی پرسپولیس
ویدیوی اظهارات امیر احمدی در میان برنامه ورزشی صبح بخیر ایران به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و خشم طرفداران و اعضای باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت. تا آنجا که علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تهدید کرد که از دو مجری صداوسیما به خاطر اظهارات خلاف واقع شان شکایت می‌شود و در صورتی که این دو از طریق رسانه ملی عذرخواهی نکنند، بخششی در کار نخواهد بود.
بلافاصله پس از انتقاد هواداران پرسپولیس به اظهارات امیر احمدی، روابط عمومی شبکه یک از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد.

پیش از عبدالرضا امیرحمدی، علی مرادی مجری صداوسیما هم در صفحه اینستاگرامش با انتشار مطالبی عجیب در مورد قهرمانی این تیم، خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخته بود.

او در اینستاگرامش نوشت: "وقتی پای اسب را ببندی، خر قهرمان می‌شود. "

عذرخواهی‌های عجیب امیر احمدی

پس از اینکه انتقاد‌ها نسبت به اظهارات امیر احمدی بالا گرفت، او با انتشار ویدیویی دو دقیقه‌ای از هوادران تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد تا شاید غائله ختم به خیر شود.

او همچنین پخش گسترده این ویدئو را به برخی شیطنت‌ها ربط داد، به نوعی داغ شدن این موضوع را اینطور توجیه کرد که افرادی دوست دارند، سر مردم به این چیز‌ها گرم باشد تا آن‌ها موضوعات مهم تری مثل گرانی و مشکلات را فراموش کنند. اما با این وجود عذرخواهی امیر احمدی از خشم پرسپولیسی‌ها نکاست و بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به او تاخته اند.

یک روز بعد هم، امیر احمدی دوباره در برنامه زنده "صبح بخیر ایران" عذرخواهی کرد. اما این بار لحن او متفاوت بود. او این بار به گونه‌ای عذرخواهی کرد که نشان دهد عذرخواهی روز قبل هم از سر اجبار و اصرار بوده است.

او گفت که " خوشحالیم دیروز بالاخره ما یک چیزی گفتیم و بخشی از این خشم انباشته الحمدالله تخلیه شد و مقصرش هم من بودم. به قول حمید فرخ نژاد در فیلم گشت ارشاد ۲ مقصر تمام این اتفاقات سیاسی، اقتصادی و همه کمبود‌ها من هستم. "

عذرخواهی معنادار مجری شبکه یک

مجری شبکه یک سیما پس از این اظهارات معنادار، به بخش عذرخواهی رسید و با لحنی جدی‌تر که حالا عصبانیت هم تاحدی چاشنی آن شده بود، گفت: "از همه عذرخواهی می‌کنم. ببخشید که به هر حال خامی کرده ایم و چیزی گفته‌ایم که موجبات تکدر را فراهم کرد. دوستان هم اصرار داشتند، همینجایی که این شوخی مطرح شده است، عذرخواهی هم در همینجا صورت بپذیرد؛ که بحمدالله انجام شد. "

امیر احمدی در پایان بندی حرف هایش جمله‌ای گفت که ماجرا را به همان نقطه جنجالی آغازین برگرداند. او در پایان گفت: "خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ به خصوص مرحوم گالیله را ... "

به نظر می‌رسد منظور امیر احمدی از به زبان آوردن کلمه گالیله، حقانیت ادعای مطرح شده از سوی خودش بود. او به نوعی می‌خواست بگوید که حقانیت صحبت‌هایش بعد‌ها بر دیگران ثابت خواهد شد.

خشم پرسپولیس، حمایت استقلالی ها

پرسپولیسی‌ها به دلیل اظهارات دو مجری صداوسیما خشمگین هستند و همچنان به این دو اتفاق در شبکه‌های واکنش نشان می‌دهند. البته پس از واکنش مدیر رسانه ای، مسئولان باشگاه پرسپولیس آب پاکی را روی دست صداوسیمایی‌ها ریختند و در یک اطلاعیه شدید الحن گفتند که تا زمان معذرت خواهی رسمی از سوی صدا و سیما، هیچ یک از اعضای باشگاه حق همکاری با صدا و سیما را ندارند.

البته پرسولیسی‌ها تحریم صداوسیما را هم عملی کردند و در اولین اقدام، سید جلال حسینی که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، اعلام کرد که در این برنامه حاضر نخواهد شد.

خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی، با تایید این موضوع، نوشت: "سیدجلال حسینی با وجود اینکه امشب قرار بود میهمان برنامه فوتبال برتر باشد، به خاطر اهانت مجری صداوسیما در این برنامه حضور نخواهدیافت و سایر بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نیز به برنامه‌های صداوسیما نخواهندرفت. "

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیار یحیی گل‌محمدی هم در مصاحبه‌ای گفته است که " وقتی مجری یک برنامه رسانه ملی این مدل خوراک را به بیننده می‌دهد آن وقت چه توقعی از سطح جامعه دارید؟ باید به حال کسانی که این حرف‌های سطحی و سخیف را می‌زنند تاسف خورد، حرف‌هایی که متاسفانه برخی از فوتبالی‌ها هم در این روز‌ها در فضای مجازی تکرار می‌کنند. این صحبت‌ها که منشا عقلانی و منطقی ندارد تنها برای جمع کردن فالوور است. "

او در ادامه گفته که "این مدل صحبت‌ها خیانت به فوتبال است و ریشه اصلی ناهنجاری‌های فوتبال، فحاشی و سنگ پرانی‌ها و اتفاقات و حوادث تلخ فوتبالی در همین حرف‌ها و تفکرات سطحی است. "

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در واکنش به اظهارات برخی از مجریان صداوسیما، گفته‌های آن‌ها را "اراجیف" توصیف کرد و به صداوسیما تاخت.

در طرف مقابل، اما هواداران تیم استقلال در فضای مجازی با حمایت از اظهارات جنجالی دو مجری صداوسیما، هشتگ بابا مسعود را به کار برده اند.

آن‌ها همچنان مدعی هستند که قهرمانی چند باره تیم پرسپولیس حاصل حمایت مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان است.
۰
نظرات بینندگان
  • میثم ارسالی در

    حرف درستی زده
    ماه پشت ابر نمیمونه

  • کاظم ارسالی در

    قهرمانی یک تیم در زمین بازی مشخص می شود.

  • رضا ارسالی در

    هر کاری کنند سرور همه تیم ها پرسپولیس

  • سام ارسالی در

    تابلوتر از اینم مگه داریم. دیگه اعتراض به چی

  • لنگی سوز ارسالی در

    دمت گرم که گل گفتی،درسته حقیقت تلخه،ولی حقیقت همین حرفهایی که مجری‌های عزیز گفتن هست،درضمن این لنگی ها که مدعی اخلاق وادب هستن ومدعی اینن که تو زمین فوتبال جام بدست آوردن پس چرا اینقدر سوختن و مقابله به مثل میکنن و مطمین باشین که لنگی ها تا چندین سال نه تنها جام بلکه به حدودش هم نمیرسن،اولین باخت و حذف لنگی تو بازی با اس اس تاجیک خواهیم دید و به تمامی حرف وحدیث و هشتک بابا مسعود خواهیم رسید البته اگه سجادی بابای دوم لنگی ها نشه صلوات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید