قتل به خاطر هیچ و پوچ

قتل به خاطر هیچ و پوچ

عصبانی شدم و بعد از کمی بگومگو راه ماشین او را بستم. بعد هر دو نفر را پیاده کردم و با آن‌ها درگیر شدم که حین درگیری با چاقو دو ضربه به راننده زدم و سریع فرار کردیم. من چاقو را در بزرگراه رسالت دور انداختم. این متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

کد خبر : ۸۲۹۸۸
بازدید : ۱۲۰۶۷

قتل به خاطر هیچ و پوچ

عاملان دو جنایت جداگانه که با دلایل پیش‌پاافتاده مرتکب قتل شده‌اند، بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند. اولین قتل ساعت ۲۳ روز یکشنبه هفته جاری به وقوع پیوست و کارآگاهان جنایی وقتی از مرگ جوانی بر اثر اصابت ضربه چاقو مطلع شدند، به بیمارستان امام حسین (ع) رفتند و تحقیقات را آغاز کردند.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متوفی با کمک دوستش و با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. وقتی دوست مقتول مورد پرس‌وجو قرار گرفت، جزئیاتی از ماجرا فاش و معلوم شد مقتول درحالی‌که پشت فرمان خودروی پژو ۴۰۵ نشسته بود، همراه دوستش در بزرگراه رسالت در حرکت بود که راننده یک پراید با او مشاجره کرد و راه را بر پژو بست. راننده پراید سپس با مقتول و دوستش درگیر شد و ضربه مرگ‌بار را وارد کرد. در ادامه نیز از محل گریخت.

تحقیقات مقدماتی حکایت از آن داشت که درگیری به خاطر چشم در چشم شدن اتفاق افتاده و خودروی پراید در زمان حادثه علاوه بر راننده دو سرنشین زن و مرد داشت. کارآگاهان با بررسی‌هایی که انجام دادند، توانستند شماره پلاک خودروی پراید را به‌دست آورند. در ادامه مالک ماشین را شناسایی کردند و به خانه او رفتند.

مأموران بعد از حضور در محل وقتی مشاهده کردند پراید در پارکینگ پارک است، اطمینان یافتند مالک خودرو داخل منزل حضور دارد به همین دلیل مجوز‌های قضائی لازم را کسب و بعد از ورود به خانه متهم او را بازداشت کردند.
این جوان ۱۸ ساله وقتی در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت، به حضور در نزاع مرگ‌بار اعتراف کرد و گفت: من همراه نامزد و دوستم در بزرگراه رسالت می‌رفتیم که متوجه نگاه‌های راننده پژو ۴۰۵ شدم و احساس کردم راننده آن می‌خواهد به نامزد من متلک بگوید؛ برای همین عصبانی شدم و بعد از کمی بگومگو راه ماشین او را بستم.
بعد هر دو نفر را پیاده کردم و با آن‌ها درگیر شدم که حین درگیری با چاقو دو ضربه به راننده زدم و سریع فرار کردیم. من چاقو را در بزرگراه رسالت دور انداختم. این متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

در پرونده دوم جوانی ۲۱ ساله مردی میان‌سال را با ضربه چاقو به کام مرگ کشانده است. متهم یک خودروی وانت داشت که با آن ضایعات جمع می‌کرد و به مردی ۴۰ ساله می‌فروخت. پسر جوان بعد از مدتی از همکاری با مرد ۴۰ ساله منصرف شد و به مدت یک ماه در محل کارش حاضر نشد تا اینکه خریدار ضایعات با او تماس گرفت و علت را پرسید.
پسر جوان نیز توضیح داد کار بهتری پیدا کرده است و نمی‌خواهد سر شغل سابقش برگردد. چند روز بعد از این اتفاقات نزاع مرگ‌باری میان دو طرف رخ داد که به مرگ مرد میان‌سال منجر شد. بعد از آن متهم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
او گفت: زمان حادثه برای کار از خانه بیرون رفته بودم که آن مرد به در منزل ما آمد. خواهر ۱۳ ساله‌ام تنها بود؛ او در را باز کرد و مقتول سراغ مرا گرفت. خواهرم توضیح داد من در خانه نیستم، اما خواهرم را مجبور کرد با من تماس بگیرد و بخواهد زودتر برگردم.
من که می‌ترسیدم برای خواهرم ناراحتی پیش بیاید، سریع خودم را به خانه رساندم و با مقتول مشاجره کردم. دعوای لفظی ما بالا گرفت و من که به‌شدت عصبانی شده بودم، چاقویم را درآوردم و چند ضربه به سینه آن مرد وارد کردم. او غرق در خون شد و بی‌حال روی زمین افتاد.

متهم ادامه داد: خواهرم با دیدن این صحنه وحشت‌زده شد و از من خواست با اورژانس تماس بگیرم. من هم همین کار را انجام دادم و آن مرد را به بیمارستان رساندیم، اما او چند ساعت بعد جانش را از دست داد. بنا بر این گزارش متهم دوم نیز اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا به پرونده اتهامی‌اش رسیدگی شود.
۰
نظرات بینندگان
  • نام ارسالی در

    احساس کردم راننده آن می‌خواهد به نامزد من متلک بگوید؛ برای همین عصبانی شدم:
    تو رو خدا این انگل های انگل زاده رو بگیرید اعدام کنید تا جامعه از وجود این کثافتا پاک بشه. نامزدم، دوستم، جلو اون دختر ولگرد جوگیر شده جوون مردم رو کشته

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید