افشای راز قتل با "دست نوشته مرموز"

افشای راز قتل با "دست نوشته مرموز"

او هم به محل آمد و همسرم را با شلیک گلوله کشت، سپس جسد را با پراید جلال به محل دفن بردیم و با در قابلمه روی آن خاک ریختیم.

کد خبر : ۸۳۰۶۸
بازدید : ۱۱۷۰۰
افشای راز قتل با
سجادپور | با دستگیری عامل جنایت مسلحانه در مشهد، مشخص شد که زن مقتول ۴۰ ساله در این جنایت هولناک نقش دارد و با نوشتن یک نامه، محل دفن جسد در بیابان‌های جاده کلات را لو داده است.

به دنبال کشف جسد دفن شده مرد ۴۰ ساله‌ای در بیابان‌های ۱۰ کیلومتری جاده مشهد -کلات، تحقیقات گسترده‌ای با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در حالی آغاز شد که سرنخ‌ها به یک دست نوشته مرتبط می‌شد.

در آن دست نوشته که به دست برادر مقتول رسید چنین مطرح شده بود که پسر شما را در یک درگیری کشته و در جاده فرعی بیابان‌های اطراف محور مشهد - کلات دفن کرده اند. همسر مقتول با دیدن این نامه که لای در حیاط منزل مادر وی گذاشته شده بود، به همراه مادرش و با تاکسی تلفنی به محل اعلام شده رفتند و جسد را در حالی پیدا کردند که قسمتی از پا‌ها و سرمقتول بیرون بود.

گروه ویژه کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی، به خونسردی همسر مقتول در صحنه کشف جسد مشکوک شدند و در حالی که قاضی کاظم میرزایی رفتار‌های غیرمتعارف زن مقتول را به سلول‌های خاکستری ذهن می‌سپرد، دستور دستگیری وی را صادر کرد و بدین ترتیب چند دقیقه بعد با اعتراف زن جوان، ماجرای قتل مسلحانه لو رفت.

این زن ۳۲ ساله که فرزندی ۱۴ ساله نیز دارد، در بازجویی‌ها گفت: با «جلال» هم محله‌ای بودیم و از سال‌ها قبل آشنا بودم، اما از دو سال قبل ارتباط پیامکی و تلفنی داشتم تا این که به او گفتم قرار است «شنبه» (هفته گذشته) با همسرم بیرون برویم و پاچین کباب کنیم! او هم به محل آمد و همسرم را با شلیک گلوله کشت، سپس جسد را با پراید جلال به محل دفن بردیم و با در قابلمه روی آن خاک ریختیم.
بلافاصله با دستور قاضی میرزایی گروه ویژه کارآگاهان با نظارت سرهنگ بهرام زاده (رئیس دایره قتل عمد) به بنگاه معاملاتی جلال رفتند و این مرد ۳۷ ساله را دستگیر کردند.
او هم به قتل مسلحانه مرد ۴۰ ساله اعتراف کرد و گفت: زمانی که منصوره و همسرش سوار بر موتورسیکلت حرکت کردند، من آن‌ها را تعقیب کردم و زیر تک درخت بیابان با شلیک گلوله از وینچستر به قتل رساندم، اما روز بعد دوباره به محل بازگشتم و با بیل روی جسد خاک ریختم، چون با در قابلمه به طور کامل نتوانستم خاک بریزم!

تلاش برای کشف زوایای پنهان این جنایت در حالی ادامه دارد که از موتورسیکلت مقتول خبری نیست!
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید