موج دریا، دو کودک را با خود برد

موج دریا، دو کودک را با خود برد

وقتی به آن جا رسیدند، بچه‌ها از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند. دریا بسیار توفانی و مواج بود. بچه‌ها به سمت آب رفتند و همین که نزدیک امواج دریا شدند، موج، جلوی چشم پدر و مادرشان، آن‌ها را با خود برد.

کد خبر : ۸۳۲۴۸
بازدید : ۱۱۲۶۰
موج دریا، دو کودک را با خود برد
خواهر و برادر خردسال هنگام شنا در سواحل مکران غرق شدند و هنوز همه مردم شهرستان سیریک برای شان اشک می‌ریزند و در شوکی عمیق فرو رفته اند. به گزارش رکنا، اهالی روستای گوهردو (شهرستان سیریک) هنوز هم درباره حادثه تلخ غرق شدن خواهر و برادر صحبت می‌کنند.
یکی با آه و حسرت و آن دیگری با حیرت و تعجب از درد و رنجی که پدر و مادر هادی و مهدیه به جگر تحمل می‌کنند. مظفر سوری، دایی هادی و مهدیه درباره روز حادثه گفت: روز یک شنبه قرار بود سه خانواده که خانواده خواهرم هم جزو آن‌ها بود، با هم به تفریحگاه بروند. ساعت چهار و نیم از میناب به سمت روستای گوهردوی شهرستان سیریک حرکت کردند.
وقتی به آن جا رسیدند، بچه‌ها از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند. دریا بسیار توفانی و مواج بود. بچه‌ها به سمت آب رفتند و همین که نزدیک امواج دریا شدند، موج، جلوی چشم پدر و مادرشان، آن‌ها را با خود برد. دریا به قدری آشفته و توفانی بود که حتی پدر و مادرشان هم نتوانستند به دل آب بزنند و آن‌ها را نجات دهند.
روز حادثه و آن ساعت، متاسفانه هیچ کدام از اهالی در آن حوالی نبود و حدود ۵۰ دقیقه طول کشید تا اهالی به کمک آن‌ها بیایند.
مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان درباره حادثه گفت: «این حادثه ناگوار حوالی ساعت ۲۱ شب یک شنبه به ما اطلاع داده شد و اعلام شد که دو کودک گم شده‌اند. پس از اعلام حادثه، سه تیم امداد و نجات شامل ۱۵ نفر به محل حادثه اعزام شدند و جست‌وجو‌ها آغاز شد.
با آغاز جست‌وجو و پس از مدتی، جسد اول در کمترین زمان و جسد دوم ساعت یک نیمه شب با کمک نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر و مردم محلی پیدا و تحویل خانواده‌های‌شان شد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید