تیراندازی در نزدیکی کاخ‌سفید

تیراندازی در نزدیکی کاخ‌سفید

تا آنجایی که من می‌دانم" ماموران سرویس مخفی یک مظنون را که "مسلح هم بوده" هدف قرار داده‌اند. او گفت که این فرد که هنوز هویت او و چگونگی مجروح شدنش معلوم نیست، به بیمارستان منتقل شده است.

کد خبر : ۸۳۴۱۱
بازدید : ۵۲۰۷
تیراندازی در نزدیکی کاخ‌سفید
دونالد ترامپ عصر دوشنبه در حالی که در حال گفتگو با خبرنگاران بود توسط محافظان شخصی فورا به بیرون اتاق کنفرانس هدایت شد، اما دقایقی بعد بازگشت و به خبرنگاران گفت: ماموران سرویس مخفی به یک مظنون شلیک کرده و او را زخمی کرده‌اند.

او که عصر دوشنبه، ۱۰ اوت، در حضور خبرنگاران و در اتاق کنفرانس کاخ سفید سخن می‌گفت، به یک باره از سوی یک افسر سرویس مخفی متوقف شد و در حالی که از محافظ خود می‌پرسید "چه خبر شده؟ " سخنان خود را نیمه کاره رها کرد و به بیرون اتاق رفت.

به گفته رئیس جمهوری آمریکا "اوضاع تحت کنترل سرویس مخفی" است که مسئولیت حفاظت از جان رئیس جمهوری را بر عهده دارد.

او حدود ۹ دقیقه بعد به کنفرانس خبری بازگشت و گفت: "تا آنجایی که من می‌دانم" ماموران سرویس مخفی یک مظنون را که "مسلح هم بوده" هدف قرار داده‌اند. او گفت که این فرد که هنوز هویت او و چگونگی مجروح شدنش معلوم نیست، به بیمارستان منتقل شده است.

ترامپ ضمن اذعان به غیرعادی بودن وضعیت از سرویس مخفی کاخ سفید تشکر کرد و گفت که آن‌ها خیلی سریع اوضاع را تحت کنترل خود درآورده‌اند. "یک تیراندازی واقعی روی داده و یک نفر که من وضعیت جسمی او را نمی‌دانم به بیمارستان منتقل شده است. "

حساب توییتری سرویس مخفی آمریکا هم تایید کرده که "یکی از افسران ما در جریان تیراندازی در خیابان پنسیلوانیا درگیر شده است. پلیس و ماموران انتظامی در محل حاضرند. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر می‌شود. "

با وجود این ترامپ اشاره نکرد که آیا فرد مسلح قصد رسیدن به او را داشته یا خیر. او گفت: "ممکن است قضیه هیچ ربطی به من نداشته".

ترامپ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید آیا هراسیده گفت: "الان من هراسان به نظر می‌رسم؟ جای تاسف است که دنیا این چنین شده، اما دنیا همیشه جای خطرناکی بوده... به گذشته که نگاه می‌کنید، به سده‌های پیش، دنیا همیشه جای خطرناکی بوده. خیلی خطرناک؛ و این وضعیت ادامه خواهد داشت. به نظرم برای مدت‌ها هم این چنین خواهد ماند. "

او به خبرنگاران گفت که ماموران سرویس مخفی او را به جایی خارج از دفتر کارش (اوال آفیس) برده بودند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید