جدیدترین ساعت هوشمند فیت‌بیت

جدیدترین ساعت هوشمند فیت‌بیت

این ساعت، هوشمند‌ترین و قوی‌ترین دستگاه در میان مدل ها‌ی جدید این شرکت به حساب می‌آید. علاوه بر مجموعه‌ای از قابلیت ها‌ی ردیابی سلامتی، این ساعت به قابلیت ها‌ی جدیدی مجهز شده که پیش‌تر در محصولات فیت‌بیت به‌کار نرفته بود.

کد خبر : ۸۳۹۷۰
بازدید : ۱۰۰۶۴
جدیدترین ساعت هوشمند فیت‌بیت
شرکت فیت بیت روز گذشته با رونمایی از نسل جدید ساعت ها‌ی هوشمند خود به نام سنس (Sense)، نام و برند خود را بر سر زبان‌ها انداخت.
این شرکت که سال‌هاست در زمینه تولید انواع ساعت و دستبند‌های مبتنی بر قابلیت ها‌ی سلامتی فعالیت دارد، به تازگی عضوی جدید به نام فیت بیت سنس را به خانواده محصولات پوشیدنی خود اضافه کرد. این ساعت با هدف ارائه بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها با تمرکز روی سلامتی و تناسب اندام کاربران تولید شده است.

فیت بیت همچنین از مدل ها‌ی ارتقایافته ورسا ۳ (Versa ۳) و اینسپایر ۲ (Inspire ۲) نیز پرده برداشت. این سه محصول به ویژگی ها‌ی جدیدی مجهز شده‌اند که تاکنون در هیچ یک از مدل ها‌ی پیشین این شرکت مشاهده نشده است.
در واقع، محصولات جدید فیت بیت جزو مقرون به‌صرفه‌ترین مدل ها‌ی موجود در بازار در مقایسه با نمونه ها‌ی ساخت شرکت ها‌ی رقیب به شمار می‌روند. در ادامه با این سه محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

این ساعت، هوشمند‌ترین و قوی‌ترین دستگاه در میان مدل ها‌ی جدید این شرکت به حساب می‌آید. علاوه بر مجموعه‌ای از قابلیت ها‌ی ردیابی سلامتی، این ساعت به قابلیت ها‌ی جدیدی مجهز شده که پیش‌تر در محصولات فیت‌بیت به‌کار نرفته بود.

این ویژگی‌ها شامل امکان استفاده از دستیار‌های صوتی گوگل اسیستنت یا آمازون الکسا می‌شوند که می‌توانند کاربرد‌های زیادی برای کاربران داشته باشند. البته مدل ورسا ۲ به دستیار الکسا مجهز بود، اما تاکنون این دو دستیار صوتی به‌طور همزمان و در کنار هم، در اختیار کاربران قرار نگرفته بودند.

کاربران سنس می‌توانند از گوگل اسیستنت بخواهند که برخی از قابلیت ها‌ی ردیابی تعبیه شده در ساعت را فعال کند. همچنین می‌توانند کنترل بسیاری از دستگاه‌ها همانند لوازم هوشمند خانگی را نیز از طریق الکسا و گوگل اسیستنت در دست بگیرند.
در کنار این‌ها، ویژگی ها‌ی جدید دیگری نیز در سنس به‌کار رفته که آن را به محصولی ایده‌آل برای خرید تبدیل می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به سنسور ECG اشاره کرد که می‌تواند علائم فیبریلاسیون دهلیزی را نشان دهد. این سنسور به سنسور نوار قلب نیز شناخته می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا هرگونه علائم مشکوک را شناسایی و برای درمان اقدام کنند.

این ساعت همچنین به کاربران کمک می‌کند تا سلامت روان خود را نیز کنترل کنند. در واقع، فیت بیت در این ساعت، تمرکز خود را روی قابلیت مدیریت استرس معطوف کرده و از طریق اپلیکیشن EDA Scan خود می‌تواند فعالیت الکترودرمال افراد را که از میزان استرس حکایت دارد، رصد کند.

به گفته فیت بیت، این ساعت می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۶ روز روشن بماند که البته نحوه استفاده از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها‌یی همچون GPS نیز بر این بازه زمانی اثرگذار خواهد بود. فیت بیت سنس همچنین به ویژگی ردیابی خواب نیز مجهز است.

در مجموع می‌توان گفت که سنس، حرکت فیت بیت به سمت تولید دستگاه‌ها‌یی پیشرفته را نشان می‌دهد و نیاز مشتریان به استفاده از چنین ساعت‌ها‌یی، می‌تواند فروش خوبی را برای این شرکت به ارمغان آورد. فیت بیت سنس با قیمت ۳۳۰ دلار در بازار به فروش خواهد رفت که تقریبا ۷۰ دلار از اپل واچ، ارزان‌تر است.

ورسا ۳ نیز با ویژگی ها‌ی جدید رونمایی شد. این ساعت هوشمند به نسبت نسخه قبلی خود، می‌تواند قابلیت ها‌ی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. البته شاید بتوان این ساعت را نسخه لایت سنس یا به عبارتی دیگر Fitbit Sense Lite نامید چرا که از طراحی و ویژگی ها‌ی مشابه با ساعت سنس بهره می‌برد.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا اشاره کرد. درخصوص قابلیت ها‌ی ردیابی سلامتی نیز باید گفت که ورسا ۳ به GPS مجهز شده که می‌تواند برای دوندگان و دوچرخه‌سواران قابلیتی کلیدی باشد.

این ساعت نیز از طول عمر باتری ۶ روزه برخوردار است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند به‌طوری که ظرف ۱۲ دقیقه، شارژ آن از صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. در این ساعت شاهد به‌کارگیری حسگر ضربان قلب نیز هستیم. ورسا ۳ در برابر نفوذ آب نیزمقاوم است. فیت بیت قیمت این محصول را برابر با ۲۳۰ دلار تعیین کرده که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل سنس است.

اگرچه این روز‌ها بسیاری از تولیدکنندگان به سمت تولید ساعت ها‌ی هوشمند مجهز به قابلیت ها‌ی ردیابی سلامتی پیش می‌روند، اما فیت بیت برای آن دسته از کاربرانی که همچنان به استفاده از دستبند‌های هوشمند علاقه دارند، اینسپایر ۲ را عرضه کرده است.

این ساعت از طراحی متفاوتی به نسبت مدل قبلی خود بهره می‌برد و ویژگی ها‌ی پیشرفته‌تری را در خود جای داده است. اگرچه در این ساعت خبری از سنسور ECG و GPS نیست، اما ویژگی‌ها‌یی همچون شمارش گام، حسگر ضربان قلب، ردیابی خواب و مقاومت در برابر نفوذ آب در آن تعبیه شده است.

این دستبند همچنین با کمک اپلیکیشن Relax می‌تواند دستورالعمل‌ها‌یی را برای ورزش ها‌ی تنفسی ارائه دهد. با این حال، نقطه قوت اینسپایر ۲، قیمت آن است که قرار است ۱۰۰ دلار در بازار به فروش رود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید