مرگ مرموز پسر ۸ ساله

پدر دو کودک نیز با احتمال اینکه زمانی که بچه‌ها با مادرشان بوده‌اند اتفاقی برایشان رخ داده باشد از همسر اول خود شکایت کرده و خواهان بررسی ماجرا شده است.

کد خبر : ۸۴۰۳۹
بازدید : ۷۵۰۱
همزمان با مرگ مرموز پسر ۸ ساله و مسمومیت برادر ۶ ساله‌اش در خانه شان، بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را برای رمز گشایی از این ماجرای پیچیده آغاز کرد. ساعت ۱۰:۳۰ صبح شنبه ۸ شهریور مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموز پسر ۸ ساله‌ای خبر دادند. باتوجه به حساسیت موضوع تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه و تحقیق از خانواده پسربچه مشخص شد که علاوه بر او برادر ۶ ساله‌اش نیز حالش بد بوده و بی‌هوش شده که برای درمان به بیمارستان لقمان منتقل شده است. با توجه به مشکوک بودن علت مرگ دستور انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی صادر و انجام آزمایشات روی پسر بچه بی‌هوش نیز آغاز شد.

همچنین در نخستین بررسی‌ها از خانواده دو کودک مشخص شد که پدر و مادر بچه‌ها حدود ۶ سال قبل از هم جدا شده و مدتی بعد پدرشان با زن جوانی ازدواج کرده است و سرپرستی بچه‌ها نیز با پدر بوده و مادرشان فقط در هفته ۴۸ ساعت حق ملاقات با فرزندانش را داشته است.

در ادامه تحقیقات تیم جنایی دریافت پنجشنبه گذشته جشن تولد یکی از پسر‌ها بوده و مادرشان به‌دنبال بچه‌ها آمده و آن‌ها را با خود به کرج برده تا برایشان جشن تولد بگیرد. ساعت ۴ عصر جمعه نیز بچه‌ها را به خانه پدرشان برگردانده است در حالی که حالشان خوب بوده و مشکلی نداشته‌اند.
همان شب نیز بچه‌ها با پدر و نامادری خود بیرون رفته‌اند، اما آخر شب که به خانه برگشتند بچه‌ها اظهار خستگی و بی‌حالی کرده و به اتاقشان رفته‌اند تا بخوابند. تا اینکه صبح روز بعد که پدر و نامادری به سراغ بچه‌ها رفته‌اند متوجه حال وخیم آن‌ها شده و بچه‌ها را به بیمارستان برده‌اند.

پدر دو کودک نیز با احتمال اینکه زمانی که بچه‌ها با مادرشان بوده‌اند اتفاقی برایشان رخ داده باشد از همسر اول خود شکایت کرده و خواهان بررسی ماجرا شده است.

اما مادر این دو پسربچه با بیان اینکه بچه‌ها هنگام تحویل به پدرشان در سلامت کامل بوده‌اند با شکایت علیه نامادری بچه‌ها مدعی شد که ساعت ۴ بعد از ظهر روز جمعه زمانی که بچه‌ها را برگردانده حالشان خوب بوده و احتمالاً بعد از تحویل بچه‌ها به نامادری و پدرشان این اتفاق برای آن‌ها رخ داده است.

همچنین تحقیقات نشان می‌دهد که نامادری رابطه خوبی با بچه‌ها داشته است. هرچند تحقیقات اولیه احتمال مسمومیت دو کودک را تقویت می‌کند، اما بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام نظر نهایی را به نتیجه آزمایشات سم شناسی پزشکی قانونی درباره علت مرگ موکول کرده است.
منبع:روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید