سالم‌ترین غذا برای قلب

سالم‌ترین غذا برای قلب

افراد مسن نباید ساعات بیشتر یا کمتری از زمان تعیین شده توسط پزشکان بخوابند. اگر آن‌ها به اندازه کافی نخوابند از ناراحتی‌های قلبی رنج خواهند برد و اگر بیش از حد بخوابند، خطر ابتلا به زوال عقل در آن‌ها افزایش می‌یابد.

کد خبر : ۸۴۰۹۵
بازدید : ۷۷۹۹
سالم‌ترین غذا برای قلب
سوتلانا فوس، متخصص تغذیه در خصوص اینکه چرا قارچ باید در رژیم غذایی گنجانده شود به سلامتی قلب اشاره می‌کند.بر اساس تحقیقات سوتلانا فوس متخصص تغذیه، قارچ باید حتما در رژیم غذایی افراد گنجانده شود. وی گفت: این ماده غذایی محبوب حاوی پروتئین، ویتامین‌های B. و C.، نیاسین و اسید فولیک و همچنین کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن است.

این متخصص در ادامه می‌افزاید: "همه این عناصر تأثیر مثبتی در کار سیستم قلبی عروقی و عصبی مرکزی دارند، باعث تقویت بافت استخوانی و تأثیر مفیدی بر روی خونسازی می‌شوند. "

وی خاطرنشان کرد که قارچ بهتر است همراه با غلات، گوشت و سبزیجات مصرف شود. قارچ برای کودکان زیر سه تا پنج سال توصیه نمی‌شوند.
بیشتر بخوانید:
آیا خواب نیمروز برای قلب مفید است؟
چگونه قارچ‌های مناسب را انتخاب کنیم؟

۱ - قارچ باید سفید باشد، گاهی اوقات دارای رنگ صورتی یا بژ است، اما لکه‌های تیره نباید داشته باشد.

۲ - کلاهک قارچ باید دارای رنگ مات باشد.

۳ - قارچ‌های تازه بوی مطبوعی دارند.

۴ - حالت قارچ باید انعطاف پذیر باشد.

پیش از این، ولادیمیر خوروشف، متخصص قلب و عروق در مصاحبه‌ای گفت: افراد مسن نباید ساعات بیشتر یا کمتری از زمان تعیین شده توسط پزشکان بخوابند. اگر آن‌ها به اندازه کافی نخوابند از ناراحتی‌های قلبی رنج خواهند برد و اگر بیش از حد بخوابند، خطر ابتلا به زوال عقل در آن‌ها افزایش می‌یابد.
هشت ساعت خواب بهترین حالت برای یک فرد معمولی ​​است. اعتقاد بر این است که در این مدت بدن کاملاً ترمیم می‌شود.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید