جنجال ادامه دار یحیی گل محمدی و پرسپولیس

جنجال ادامه دار یحیی گل محمدی و پرسپولیس

فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش می‌گویند که گل محمدی از رسول پناه شاکی است، چون مهدی ترابی و علی علیپور دو ستاره تأثیرگذار و مهم تیمش رفته‌اند و بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی و شهریار مغانلو که در سرلیست خرید‌های او بوده‌اند جذب نشده‌اند. مربیان پرسپولیس هم گفته اند که در شرایطی که آن‌ها سه ستاره خود (بیرانوند، ترابی و علیپور) را از دست داده‌اند حریفان‌شان برای بازی‌های دوحه به شدت تجهیز شده‌اند.

کد خبر : ۸۴۳۰۱
بازدید : ۷۷۶۲
جنجال ادامه دار یحیی گل محمدی و پرسپولیس
فرادید | چند روزی ست که یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس وارد چالش شده اند. گل محمدی که پس از پایان لیگ اعلام کرده بود اگر در نقل و انتقالات انتظاراتش برآورده نشود استعفا می‌دهد، حالا استعفای خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس تحویل داده است. اما براساس شنیده ها، مسئولان این باشگاه استعفای او را نپذیرفته اند. با این حال سرمربی سرخ‌های پایتخت همچنان موضع تند خود علیه مسئولان باشگاه را حفظ کرده و آن‌ها را متهم به دروغ گویی می‌کند.

به گزارش فرادید، یحیی گل محمدی اولین بار پس از شکست تیمش مقابل آبی‌های پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی، مسئولان باشگاه را تهدید کرده و گفته بود که اکنون باید برای لیگ قهرمانان حاضر شویم، البته اگر مسئولان باشگاه از خواب خرگوشی بیدار شوند.

گل محمدی همچنین گفته بود که تیم نیاز به تقویت و بازیکن دارد، در این رابطه فهرستی به مدیران داده ایم که هیچ کدام جذب نشده اند و بازیکنان خودمان را هم از دست دادیم. اگر شرایط این گونه باشد، کارمان به مشکل می‌خورد.

پس از این اظهارات گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از او اعلام کرد که براساس فهرست مورد تایید سرمربی، بازیکنان واجد شرایط جذب می‌شوند و تا قبل از اعزام تیم به دوحه قطر، لیست پرسپولیس برای فصل بعد کامل خواهد شد.

در نهایت اما، صلح میان گل محمدی و باشگاه تنها ۱۰ روز دوام آورد. او روز شبنه ۱۶ شهریور اعلام کرد که نامه قطع همکاری خود را به زودی به باشگاه پرسپولیس خواهد داد و بعد از لیگ قهرمانان آسیا از جمع قرمزپوشان جدا می‌شود.

براساس شنیده ها، یحیی گل محمدی پیش از شروع تمرین در رختکن موضوع استعفایش را با شاگردانش در میان گذاشته بود.

البته گل محمدی پیش از اعلام استعفا، مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی کرد و گفت که "در پرسپولیس افرادی تصمیم‌گیرنده هستند که باید پاسخگو باشند. متاسفانه با این وضعیت اوضاع ما خراب‌تر از گذشته خواهد بود. کسی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را قبول می‌کند، باید تعهدات گذشته را حل کند. اگر من مدیرعامل می‌شوم از همه مشکلات باخبر هستم و باید در جهت رفع مشکلات تلاش کنم. در این مدت فقط دروغ شنیدیم و تیم خیلی اذیت می‌شود. "

او همچنین گفته با دروغ مشکل دارد و دوست ندارد دروغ بشنودو ادامه دادن همکاری با پرسپولیس برای او میسر نیست.

با این حال، پس از این موضع گیری تند یحیی گل محمدی، سرپرست پرسپولیس اعلام کرد که در خصوص استعفای یحیی گل محمدی با او صحبت می‌کند.

مهدی رسول پناه با رد ادعا‌های گل محمدی، گفت که بازیکنان مد نظر پرسپولیس جذب شده اند و منتظر هستیم ظرف روز‌های آینده نفرات دیگر که مورد تایید کادر فنی هستند، قرار داد امضا کنند.
جنجال ادامه دار یحیی گل محمدی و پرسپولیس

گل محمدی رفت استعفا داد، اما نرفت...

پس از اینکه گل محمدی اعلام کرد که روز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه، نامه استعفای خود را به مسئولان باشگاه ارائه می‌کند. در محل باشگاه حاضر شد تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشستی برگزار کند.

اما سرمربی سرخ‌های پایتخت پس از حدود یک ساعت از ورودش به باشگاه، با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرد. این درحالی بود که تعدادی از هواداران که مقابل ساختمان باشگاه جمع بودند، خواهان همکاری با این مربی شدند. اما با این وجود گل محمدی از پاسخ دادن به هواداران این تیم امتنا و به سرعت محل را ترک کرد.

سرمربی پرسپولیس پس از حدود یک ساعت هم با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرد. این در حالی بود که تعدادی از هواداران که مقابل ساختمان باشگاه بودند هم خواهان ادامه همکاری با این مربی شده بودند. با این حال سرمربی پرسپولیس از پاسخ دادن به هواداران امتنا و به سرعت محل را ترک کرد.

البته او در گفتگویی کوتاه درباره وضعیت ادامه همکاری اش با پرسپولیس به خبرنگاران گفت که این را باید از مدیران باشگاه بپرسید که آن بالا نشسته اند.

در نهایت هم، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس از ساختمان خارج شد و به خبرنگاران گفت که پس از مذاکرات امروز، مشکلات با گل محمدی حل شد.
جنجال ادامه دار یحیی گل محمدی و پرسپولیس

پشت پرده استعفای جنجالی یحیی!

بسیاری از کاربران فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش، تهدید استعفای یحیی گل محمدی را به خداحافظی علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس ربط داده اند. آن‌ها گفته اند که مسئولان باشگاه نتوانستند علیپور را حفظ کنند، برای همین گل محمدی تهدید به استعفا کرده است.

فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش می‌گویند که گل محمدی از رسول پناه شاکی است، چون مهدی ترابی و علی علیپور دو ستاره تأثیرگذار و مهم تیمش رفته‌اند و بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی و شهریار مغانلو که در سرلیست خرید‌های او بوده‌اند جذب نشده‌اند.

مربیان پرسپولیس هم گفته اند که در شرایطی که آن‌ها سه ستاره خود (بیرانوند، ترابی و علیپور) را از دست داده‌اند حریفان‌شان برای بازی‌های دوحه به شدت تجهیز شده‌اند. نمونه‌اش تیم شارجه حریف و همگروهی اماراتی‌شان که سه چهار بازیکن خارجی مؤثر داشت و یک مهاجم اسپانیایی هم به خدمت گرفت، اما بعد از مصدومیت این مهاجم و مشخص شدن اینکه سه ماه نمی‌تواند بازی کند در فاصله دو تا سه روز مهاجم برزیلی الوصل را در اختیار گرفت تا برای لیگ قهرمانان با توپ پر وارد شود.

با این حال، بعد از مصاحبه تند گل‌محمدی و اعلام استعفای اش، دو موضع در قبال رفتار او وجود دارد. برخی گل محمدی را با برانکو مقایسه می‌کنند و معتقدند برعکس ایوانکوویچ شخصیت ضعیفی دارد که مقابل ناملایمتی‌ها و ناهنجاری‌ها وا می‌دهد و برای به منزل رساندن کشتی پرسپولیس در دریا‌های متلاطم گزینه مناسبی نیست.

اما در مقابل برخی هم معتقدند کم‌کاری‌های واضح باشگاه و مدیریت ضعیفش باعث شده تا گل‌محمدی چنین مواضعی بگیرد و برای چندمین بار حرف از استعفا بزند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید