حال خانواده «سوشا» اصلا خوب نیست/ به جوانی‌ او رحم کنید

حال خانواده «سوشا» اصلا خوب نیست/ به جوانی‌ او رحم کنید

برای اینکه بازیکنی در حد و اندازه سوشا ساخته و آماده شود، کل خانواده فوتبال زحمت زیادی کشیده‌ است.

کد خبر : ۸۴۴۴
بازدید : ۱۷۸۸۵
حال خانواده «سوشا» اصلا خوب نیست/ به جوانی‌ او رحم کنید
بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید پرداختن به حواشی بازیکنان، باعث زده شدن مردم از فوتبال می‌شود.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اتفاقات رخ داده برای سوشا مکانی، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: در کشوری هستیم به نام جمهوری اسلامی ایران. پس همه ما موظفیم بر اساس قوانین شرعی حاکم بر کشور فعالیت کنیم و حد و مرزها را رعایت کنیم. کارهایی هم که سوشا مکانی انجام داده، قابل دفاع نیست و اشتباه بوده ‌است.

وی با تاکید بر اهمیت بخشش و حفظ آبروی افراد در اسلام تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که روایات زیادی در خصوص اهمیت حفظ آبروی افراد گناه‌کار در دین‌مان داریم. سوشا کسی است که در محرم، برای امام حسین(ع) سینه می‌زد.

میناوند خاطرنشان کرد: خواهش من از تمامی مسئولان مربوطه این است که به استعداد و جوانی این بازیکن خوب رحم کنند. هرکس یک دقیقه برای پرسپولیس زحمت کشیده باشد، تا همیشه جزئی از خانواده پرسپولیس است و وظیفه همه ماست که برای ختم به خیر شدن این ماجرا تلاش کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس و اشتورم‌گراتس اتریش گفت: پس از ماجرایی که برایم به وجود آمد، پنج تا ۶ سال نمی‌توانستم عادی زندگی کنم و شرایط سختی داشتم. خواهش من این است که به سوشا کمک شود تا دوباره به زندگی عادی برگردد و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران، به انجام وظیفه بپردازد. با مادر سوشا صحبت کردم. حال وی و خانواده سوشا اصلا خوب نیست. امیدوارم مکانی را ببخشند. برای اینکه بازیکنی در حد و اندازه سوشا ساخته و آماده شود، کل خانواده فوتبال زحمت زیادی کشیده‌ است.

میناوند گفت: رخ دادن این اتفاقات و بیان آن به این شکل علیه خانواده فوتبال، جز دور شدن و زده‌کردن مردم از فوتبال عایدی دیگری برای جامعه نخواهد ‌داشت. کاش دلسوزان وارد شوند و اتفاق تلخ رخ‌داده را هرچه سریع‌تر ختم به خیر کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید