ساخت سریعترین تست تشخیص کرونا

ساخت سریعترین تست تشخیص کرونا

این شرکت انتظار دارد که این در مکان‌های آزمایش قابل جابجایی و در اماکنی که لازم است نتیجه سریع حاصل شود، به عنوان مثال در فرودگاه‌ها ودر پارکینگ‌های اتوبان‌ها، کاربرد پیدا کند.

کد خبر : ۸۵۰۷۴
بازدید : ۸۸۵۶
ساخت سریعترین تست تشخیص کرونا
کمپانی آلمانی "بوش" اعلام داشت که یک سیستم آزمایش کووید-۱۹ ایجاد کرده است که نتیجه را در ۳۹ دقیقه گزارش می‌کند. "بوش" این سیستم آزمایش را سریعترین فناوری آزمایش PCR در جهان نامید.

در بیانیه مطبوعاتی "بوش" آمده است: بوش یک آزمایش سریع جدید مبتنی بر دستگاه Vivalytic برای شناسایی پاتوژن SARS-CoV-۲ ایجاد کرده است. نتیجه حاصله از آزمایش در ۳۹ دقیقه، قابل اطمینان است. در حال حاضر هیچ آزمایشی در جهان وجود ندارد که بر اساس PCR سریعتر کار کند.

این شرکت انتظار دارد که این در مکان‌های آزمایش قابل جابجایی و در اماکنی که لازم است نتیجه سریع حاصل شود، به عنوان مثال در فرودگاه‌ها ودر پارکینگ‌های اتوبان‌ها، کاربرد پیدا کند. به گفته بوش، این محصول در حال حاضر برای استفاده در اروپا در دسترس است.
این محصول با حساسیت تست ۹۸ ٪ و ویژگی ۱۰۰ ٪ (تست ۹۸ درصد بیماران مبتلا و ۱۰۰ درصد افراد غیر مبتلا را درست تشخیص می‌دهد)، با حمایت وزارت آموزش و پرورش و علوم آلمان توسعه یافته است. لازم به ذکر است که اولین نسخه از سیستم تست مبتنی بر دستگاه Vivalytic در ماه مارس ساخته شد و نتیجه را در دو ساعت و نیم ارائه داد.
منبع: اسپونیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید