قیمت آپارتمان زیر ۲۰ سال در تهران

قیمت آپارتمان زیر ۲۰ سال در تهران

مطابق با گزارش رسمی بانک‌مرکزی از تحولات بازار مسکن در پایان فصل تابستان، میانگین هرمترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران از کانال ۲۴ میلیون تومان عبور کرده است.

کد خبر : ۸۵۳۷۴
بازدید : ۳۶۵۲
بررسی آماری فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن پایتخت در روز گذشته (۹ مهرماه) نشان می‌دهد بخش عمده فایل‌های عرضه شده در مناطق جنوبی و میانی پایتخت بارشد قابل‌ملاحظه‌ای به لحاظ قیمتی نسبت به ماه گذشته پیشنهاد شده اند. این درحالی است که در چندماه گذشته سهم عمده تورم ملکی ماهانه به فایل‌های عرضه شده در مناطق شمالی پایتخت مربوط می‌شد.
بررسی میدانی فایل‌های عرضه شده به مناطق ۲۲گانه بازار مسکن پایتخت طی چندماه گذشته حاکی از آن است که پس از گذشت چندماه محدوده جغرافیایی تورم ملکی در پایتخت تغییر کرده به این معناکه برخلاف چندماه گذشته که مناطق شمالی در افزایش قیمت شتاب گرفته بودند، اکنون مناطق جنوبی و بعضا میانی گوی سبقت را از این مناطق ربوده‌اند. این روند در آمار‌های رسمی بانک‌مرکزی نیز به خوبی قابل مشاهده و تایید است.
به این ترتیب، بخشی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن تلاش دارند قیمت پیشنهادی خود را به میانگین قیمت مسکن در پایتخت نزدیک کنند. مطابق با گزارش رسمی بانک‌مرکزی از تحولات بازار مسکن در پایان فصل تابستان، میانگین هرمترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران از کانال ۲۴ میلیون تومان عبور کرده است.
در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های با سن بنای کمتر از ۲۰ سال در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شده است.
قیمت آپارتمان زیر ۲۰ سال در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید