"وینگ"؛ جدیدترین و عجیب‌ترین گوشی ال جی

"وینگ"؛ جدیدترین و عجیب‌ترین گوشی ال جی

نرژی این اسمارت فون از طریق یک‌باتری ۴ هزار میلی‌آمپری تامین می‌شود. سنسور اثر انگشت وینگ در دل نمایشگر تعبیه شده و فناوری شارژ وایرلس نیز در این گوشی به کار رفته است.

کد خبر : ۸۵۳۷۷
بازدید : ۱۰۹۳۷
جدیدترین دستاورد مهندسان ال‌جی، تحت عنوان وینگ (Wing)، با قیمت ۹۹۹ دلار و از ۲۴ مهر ماه (۱۵ اکتبر) به بازار عرضه خواهد شد. طراحی گوشی ال‌جی وینگ متفاوت از طراحی دیگر محصولات موجود در بازار است، به‌طوری که به دو نمایشگر با قابلیت چرخش مجهز شده است.
نمایشگر نخست این گوشی از ابعاد ۸/ ۶ اینچی و نمایشگر دوم از ابعاد ۹/ ۳ اینچی بهره می‌برد. به گفته ال‌جی، در ساخت وینگ از مکانیزم لولای هوشمند استفاده شده که امکان چرخش و تغییر موقعیت راحت‌تر نمایشگر‌ها را فراهم می‌کند. درخصوص مشخصات فنی وینگ نیز باید گفت که این محصول به پردازنده ۷۶۵ G، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است.
پردازنده این گوشی به لطف برخورداری از مودم یکپارچه ایکس ۵۲، امکان پشتیبانی از فناوری ۵ G را برای ال‌جی وینگ فراهم کرده است. انرژی این اسمارت فون از طریق یک‌باتری ۴ هزار میلی‌آمپری تامین می‌شود. سنسور اثر انگشت وینگ در دل نمایشگر تعبیه شده و فناوری شارژ وایرلس نیز در این گوشی به کار رفته است.
این گوشی در آمریکا از طریق اپراتور ورایزن عرضه خواهد شد. شرکتی که همواره گزینه‌های مختلفی را برای خرید گوشی‌های هوشمند، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و می‌تواند با تخفیف‌ها و طرح‌های خرید خود، نگاه کاربران زیادی را به خرید این گوشی مجهز به دو نمایشگر جلب کند.
منبع:آی تی ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید