جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند

جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند

پنچ تا هستند، و همین که یکی فحش می‌دهد، دیگری می‌خندد، و به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند. این برای بعضی بازدیدکنندگان بامزه و خنده‌دار بود؛ ولی آخرهفته‌ها، کودکان هم برای بازدید می‌آیند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که طوطی‌ها را از آنجا منتقل کنیم.

کد خبر : ۸۵۳۸۳
بازدید : ۲۵۵۱۸
جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند
پنج طوطی پارک حیات‌وحش لینکلنشر بریتانیا، پس از آنکه شروع به ناسزاگویی به بازدیدکنندگان کردند، از معرض نمایش عمومی به بخش دیگری منتقل شدند.

طوطی‌های خاکستری آفریقایی یا "کاسکو"، دو ماه پیش، ماه اوت، به پارک حیات‌وحش لینکلنشر آورده شدند، و در یکجا با هم، جدا از طوطی‌های دیگر، نگهداری می‌شدند. این طوطی‌ها وقتی به فضای باز محل پرندگان به معرض دید عموم آورده شدند، شروع کردند به سر و کله هم پریدن و گفتن واژه‌های ناسزایی که دوست دارند.
جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند
حالا این طوطی‌ها به بخش دیگری که دور از گوش بازدیدکنندگان است، برده شده‌اند.

جس نیوتون، مراقب طوطی‌ها، گفت از وقتی این طوطی‌ها به اینجا آمده‌اند، کار با آن‌ها خیلی سرگرم‌کننده بوده است. او گفت با وجود اینکه طوطی‌ها فحش می‌دادند، مسئولان امیدوار بودند وقتی آن‌ها به فضای باز بروند "عادت از سرشان بیافتد". استیو نیکولز، مدیر اجرایی پارک گفت که متاسفانه کار آن طور که برنامه‌ریزی شده بود، پیش نرفت.

او گفت "طوطی‌ها ناسزا می‌گویند تا واکنش یا پاسخ همدیگر را برانگیزند"، و وقتی مردم یکه می‌خورند یا می‌خندند، آن‌ها تشویق می‌شوند تا بیشتر این کار را بکنند.
نیکولز گفت "پنچ تا هستند، و همین که یکی فحش می‌دهد، دیگری می‌خندد، و به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند. این برای بعضی بازدیدکنندگان بامزه و خنده‌دار بود؛ ولی آخرهفته‌ها، کودکان هم برای بازدید می‌آیند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که طوطی‌ها را از آنجا منتقل کنیم".
جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند
او اضافه کرد "امیدوارم که آن‌ها در جمع طوطی‌های دیگر، واژه‌های دیگری را یاد بگیرند. اما اگر برعکس شود و آن‌ها واژه‌های بد را به بقیه طوطی‌ها یاد بدهند و کار به جایی برسد که ۲۵۰ طوطی ناسزاگو رو دستمان باشد، آن وقت نمی‌دانم چه کار خواهیم کرد".

این پنج طوطی آفریقایی، اولین طوطی‌های این پارک نیستند که سر و صدا ایجاد کرده‌اند. اوایل سال جاری، طوطی "چیکو" با خواندن نسخه خودش از آهنگ بیانسه "اگر من یک پسر بودم"، در شبکه‌های اجتماعی غوغا کرد.
جنجال طوطی‌هایی که فحش می‌دهند
طوطی "چیکو" حالا صفحه اینستاگرام خودش را دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید