ماجرای جنجال لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟

ماجرای جنجال لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟

نیما نکیسا که در طول این برنامه آرام و بی واکنش نشسته بود. پس از سوال‌های عجیب مجری، واکنش نشان داد وگفت: "من با هیچکس دوست نبودم وتمام وقت من به درس خواندن و باشگاه رفتن می‌گذشت. البته من نیز همچون فوتبالیست‌های دیگر شیطنت‌هایی داشتم وعاری از خطا نبودم. "

کد خبر : ۸۵۵۹۶
بازدید : ۲۷۸۷۱
ماجرای لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟
فرادید | روز‌های گذشته بود که لیلا اوتادی و نیما نکیسا مهمان برنامه‌ی اسپورت روبیکا بودند. برنامه ای که طی آن لیلا اوتادی اظهاراتی جنجالی درباره نکیسا مطرح کرد و پس از آن ویدیوی این برنامه به سرعت میان کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شد.
به گزارش فرادید، برنامه اسپورت که ویژه برنامه ای برای نیمه نهایی لیگ فوتبال آسیا میان تیم پرسپولیس و النصر عربستان بود، با سوالات عجیب مجری جنجال آفرین شد.
در این برنامه مجری، سوالی از لیلا اوتادی در خصوص کراش داشتن دخترخانم‌ها در سنین نوجوانی روی سلبریتی ها پرسید که او در پاسخ گفت:" زمان ما افراد خاصی جز فوتبالیست‌ها در تلویزیون مطرح نبودند ودر آن زمان فضایی جز فضای فوتبال نبود، دنیای مجازی حضور خاصی در زندگی ما نداشت. فوتبالیست‌های خاصی چون علی دایی، کریم باقری، رضا شاهرودی ونیما نکیسا بسیار مطرح بودند. "
اوتادی در ادامه صحبت هایش، بحث را جنجالی کرد و در باره نیما نکیسا گفت: "تمام دختران اکباتان روی نکیسا کراش داشتند وبا شوق وذوق خاصی از نیما نکیسا تعریف وتمجید می‌کردند. خلاصه مطمئن باشید که همه‌ی خانم‌ها کراش فوتبالی داشته اند."
"اصطلاح کراش به معنای این است که کسی را عمیقا دوست داشته باشید، اما این دوست داشتن را ابراز نکنید و این موضوع در درونتان مخفی بماند."
البته شیطنت‌های مجری پایان نداشت و در سوال جنجالی دیگر از لیلا اوتادی پرسید، آیا دوستان مدرسه‌ای شما با نیما نکیسا دوست بودند؟
اوتادی هم در پاسخ مجری گفت: "دختران اکباتان دوست مدرسه‌ای من نبودند به همین خاطر من در این باره مطمئن نیستم."
ماجرای لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟

واکنش نیما نکیسا به اظهارات لیلا اوتادی

نیما نکیسا که در طول این برنامه آرام و بی واکنش نشسته بود. پس از سوال‌های عجیب مجری، واکنش نشان داد وگفت: "من با هیچکس دوست نبودم وتمام وقت من به درس خواندن و باشگاه رفتن می‌گذشت. البته من نیز همچون فوتبالیست‌های دیگر شیطنت‌هایی داشتم وعاری از خطا نبودم. "

در ادامه برنامه لیلا اوتادی ومجری برنامه به دسته گل‌هایی که برای نکیسا به باشگاه فرستاده می شد و یا ماجرای خواستگاری های متعدد از نیما نکیسا هم مطرح شد.
نیما نکیسا در پاسخ به این موضوع گفت: "بیشتر فوتبالیست هاو سلبریتی ها درگیر چنین ماجرا‌هایی شده اند."
او در ادامه به خاطره‌ای طنز در این خصوص اشاره کرد وگفت: یک روز خانمی در اکباتان من را دید و شروع به اشک ریختن کرد وگفت تو خیلی بی معرفتی! شوکه شدم وگفتم چرا چی شده؟ گریه هایش بیشتر شد. با گریه گفت: "تو منو دیدی ونشناختی! " با خودم گفتم خدایا من این خانم را کجا دیدم؟ و به او گفتم ببخشید خانم من روزی ۵۰ بار سرم با تیرک دروازه اصابت میکند به همین خاطر چیزی در خاطرم باقی نمی‌ماند، شما را کجا دیدم؟ خانم ناشناس گفت: تو سال‌های زیادی است که فوتبال بازی می‌کنی ومن از تلویزیون تورا نگاه میکنم وتو مرا نم شناسی؟! خیلی متعجب شدم چرا که آن خانم فکر می‌کرد که من نیز او را می‌بینم!

در این برنامه، علاوه بر نیما نکیسا سحر قریشی نیز مورد هدف لیلا اوتادی قرار گرفت. او در خصوص سوالی که درباره استادیوم رفتن خانم ها از اوتادی پرسیده شد، پاسخ داد: "راستش را بخواهید به سینما رفتن نیز علاقه‌ای ندارم و مانند خانم قریشی منقلب نمی‌شوم وفکر می کنم که ایشان مشکلات خاص خودشان را در این خصوص دارند."

او اضافه کرد: "البته منظور من این است که به فیلم دیدن در جمع، علاقه‌ای ندارم. چرا که به تمرکز خاصی برای این کار نیاز دارم، اما برای دیدن فوتبال مخصوصا تیم محبوبم پرسپولیس دورهمی خاص دوستانه‌ای داریم."
ماجرای لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟

بیوگرافی نیما نکیسا

نیما نکیسا متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ در تهران است. او دروازه بان وخواننده ایرانی است ومدتی نیز عضو تیم ملی فوتبال ایران بود. نیما نکیسا با باشگاه فوتبال پرسپولیس معروف شد. همچنین سه سال عضو باشگاه پرسپولیس بود.

در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ امارات محمد مایلی کهن به نکیسا میدان داد تا خودش را نشان دهد. نکیسا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه نیز در بازی اول مقابل یوگسلاوی به میدان رفت. او در دوران نوجوانی اش سه دوره قرمان ژیمیناستیک کشور شد.

نکیسا همچنین دررشته شنا چهار مقام قرمانی کشور را دارد ونیز شش دوره قهرمان پرش با اسب در رده‌های مختلف شد. او به خاطر وجود پدرش در فدراسیون بوکس چندسالی هم بوکس کار کرده است. نکیسا فوتبال را در سن ۱۴ سالگی وبا حضور در فوتبال پاس تهران آغاز کرد. او فارغ التحصیل رشته آسیب شناسی ورزشی در دانشگاه تهران در پردیس بین المللی کیش مقطع دکتری است.

نیما نکیسا در در موسیقی نیز دستی دارد واز کودکی با ملودیکا که نوعی ارگ قدیمی است شروع به نواختن موسیقی کرده است. او در کلاس‌های سلفژ دوره دیده است وعلاقه‌ی خاصی به موسیقی دارد وخوانندگی اش را مدیون رفاقتش با مرحوم ناصر عبدالهی می داند چرا که او بسیار اصرار به خوانندگی نکیسا داشته است ونیما نکیسا نیز به سراغ جمع آوری آلبوم رفته است. او پیانو را به صورت تخصصی می‌نوازد وتا حدودی با کیبورد وارگ نیز آشنایی دارد.

نکیسا همچنین بازیگری را نیز تجربه کرده است. از مهم‌ترین آثار نیما نکیسا می‌توان به بازیگری در فیلم "مامان بهروز منو زد" به کارگردانی عباس مرادیان و همکاری در کنار بازیگرانی، چون حمید لولایی، رضا ناجی، فلور نظری و رامین ناصرنصیر اشاره کرد.

همچنین نکیسا خارج از فوتبال در زمینه خرید و فروش ملک نیز فعالیت می‌کند. او همچنین با حکم دکتر صادق بیگی رئیس واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی در بیمارستان مسیح دانشوری معاون فرهنگی این واحد نیز می‌باشد.

نیما نکیسا نخستین دروازبان لژیونر ایران است. او در سوم مهر ۱۳۹۷ به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال انتخاب گردید.
ماجرای لیلا اوتادی و نیما نکیسا چیست؟

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در شمیرانات تهران است. او دارای مدرک کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. اوتادی سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم "چشمان سیاه" به کارگردانی مرحوم ایرج قادری کار بازیگری اش را شروع کرد. او اولین بار با بازی در سریال "مهر وماه" به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.
اوتادی از همان زمان کودکی اش به بازیگری علاقه‌مند بود طوری که حدود ۵ یا ۶ سالش که بود جلوی آینه می‌استاد وبازی می‌کرد. او هنگامی که هفت سالش بود خسرو شکیبایی برای انتخاب فیلم "کیمیا" به مدرسه‌ی اوتادی رفت و او را برای ایفای این نقش انتخاب کرد، اما پدرش به او اجازه این کار را نداد. تا دوره دیپلم نیز چندین بار این اتفاق برایش پیش آمد، اما پدرش راضی نمی‌شد و بالاخره بعد از اخذ دیپلم توانست پدرش را برای انجام این کار راضی کند.

گویا اوتادی قبلا نیز پر حاشیه بوده است وشایعاتی مبنی بر این که او گران‌ترین بازیگر سینمای کشور است در فضای مجازی منتشر شد، اما اوتادی این شایعات را تکذیب کرد وآن‌ها را شایعاتی اینترنتی قلمداد کرد که تنها از جانب دشنمان او صورت گرفته است. اوتادی همچنین هنگامی که به عنوان مهمان در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی "دورهمی" حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

فیلم " چپ دست" کار بعدی اوتادی با بازی اواست، این فیلم به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست وداریوش بابائیان سال ۱۳۸۴ ساخته شده است. لیلا اوتادی در این فیلم نقش دختر فراموشکاری را بازی می‌کند که مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

همچنین اولین کتاب او مجموعه شعری با نام "در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" است. کتاب اوتادی در زمستان سال ۱۳۹۳ ودر قالب دو زبان فارسی و انگیسی منتشر شد. این کتاب توسط انتشارات مروارید ودر ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، چاپ شد.
البته چاپ این کتاب شعر هم جنجال آفرین شد وبسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار بخش هایی از کتاب اوتادی، او را مورد انتقاد قرار دادند.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    فکر کنم خودش کراش داشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید