تاریخ عرضه واکسن کرونا در آمریکا

تاریخ عرضه واکسن کرونا در آمریکا

توزیع هرگونه واکسن برای بیماری کووید-۱۹ را ظرف یک روز پس از تصویب مقررات، آغاز خواهد کرد. در این چارچوب، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به دنبال معرفی تعدادی از واکسن‌ها تا پایان سال جاری است.

کد خبر : ۸۵۸۲۷
بازدید : ۵۲۰۲
تاریخ عرضه واکسن کرونا در آمریکا
وزیر بهداشت ایالات متحده اعلام کرد که دوز‌های کافی واکسن کرونا را می‌توان از مارس تا آوریل سال آینده تولید کرد و در دسترس همه آمریکایی‌ها قرار داد.

رویترز به نقل از الکس ایزار در یک کنفرانس خبری که توسط گروه بهداشتی گلدمن ساکس ترتیب داده شد، آورده است که تهیه ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ تا پایان سال امکان‌پذیر است. این میزان واکسن برای ایمن کردن جمعیت در معرض خطر کافی است.

وزیر بهداشت آمریکا همچنین اظهارداشت: ده‌ها تا صد‌ها هزار دوز آنتی‌بادی ریجینیرون می‌تواند در فصل پاییز آماده استفاده شود و منتظر مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده است.

دولت ایالات متحده در ماه سپتامبر تایید کرد که توزیع هرگونه واکسن برای بیماری کووید-۱۹ را ظرف یک روز پس از تصویب مقررات، آغاز خواهد کرد. در این چارچوب، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به دنبال معرفی تعدادی از واکسن‌ها تا پایان سال جاری است.

انتظار می‌رود که دولت فدرال بر اساس توصیه‌های مراکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (CDC) به هر ایالت تعداد مشخصی واکسن اختصاص دهد. گروه‌های در معرض خطر شامل کارکنان بهداشتی خواهند بود.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید