خودروهای خوش‌فروش‌ ۴۰۰ میلیون تومانی

خودروهای خوش‌فروش‌ ۴۰۰ میلیون تومانی

آنچه در این مطلب می‌خوانید معرفی تعدادی از خودروهای 400 میلیونی در بازار ایران است. خودروهایی که تا همین چند وقت پیش با قیمتی نصف این مبلغ خرید و فروش می‌شدند.

کد خبر : ۸۶۰۱۰
بازدید : ۸۵۹۷

خودروهای خوش‌فروش‌ ۴۰۰ میلیون تومانی

نبود نظارت بر قیمت‌گذاری خودروها و افزایش سرسام‌آور قیمت خودروها باعث شده است که خودرو به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شود. کالایی که هزینه‌ای که باید برای خرید آن بپردازیم بسیار بیشتر از ارزش واقعی آن است. در چنین بازاری خرید و فروش خودرو به یک امر کاملا تخصصی تبدیل شده و فوت وقت در آن اصلا جایز نیست. فروشندگان خودرو منتظر فرصتی هستند که خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بخرند اما باید توجه کنند که گران‌تر شدن خودروی فعلی آن‌ها مساوی با گران‌تر خریدن خودروی جدید است.

بااین‌حال لازم است در هنگام فروش خودرو از قیمت واقعی آن اطلاع داشته باشید تا شیادان و دلالانی که مشغول لقمه گرفتن از این سفره هستند نصیب کمتری داشته باشند. آنچه در این مطلب می‌خوانید معرفی تعدادی از خودروهای 400 میلیونی در بازار ایران است. خودروهایی که تا همین چند وقت پیش با قیمتی نصف این مبلغ خرید و فروش می‌شدند. بااین‌حال اگر بودجه‌ای برای خرید خودرو در نظر گرفته‌اید یا قصد فروش خودرو و خرید یک خودروی بهتر را دارید باید همین امروز اقدام کنید که فردا دیر است!

1- چانگان CS35 اتوماتیک مدل 2015

چانگان cs35 اتوماتیک وارداتی اولین بار در سال 1393 روانه بازارهای داخلی شد و البته فروش خودرو به دلیل نبود قطعات و خدمات پس از فروش نه‌چندان مناسب با مشکلات زیادی مواجه شد. اما با خرید حق امتیاز مونتاژ و فروش خودرو توسط سایپا شرایط کمی بهتر شده و چانگان cs35 به‌عنوان یک کراس‌اوور محبوب در میان ایرانیان شناخته شد. این خودرو قدرت 113 اسب بخاری و گشتاور 160 نیوتن متری خود را مدیون دارا بودن یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی است. شتاب 15 ثانیه‌ای و مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر در 100 کیلومتر از دیگر مشخصات این کراس‌اوور چینی است. این مشخصات باعث می‌شود که چانگان cs35 یک خودروی مناسب برای سفرهای شهری باشد و در جاده‌های پر فراز و نشیب یار و همراه مناسبی برای شما نباشد.

2- ساندرو اتوماتیک مدل 96

رنو ساندرو یک هاچ‌بک فرانسوی است که در فرانسه به‌عنوان یک خودروی اقتصادی شناخته می‌شود. خودرویی ایمن که با مصرف سوخت 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر، دوام فنی بالا و قطعات باکیفیت به‌شدت برای صاحبان خود مقرون‌به‌صرفه است. اما شرایط اقتصادی فعلی در کشور ما این خودرو را در ردیف خودروهای 400 میلیونی قرار داده است. ساندرو در سال 2007 با موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ روانه بازارهای جهانی شده و پارس‌خودرو پای آن را به بازارهای ایران باز کرد. قدرت 105 اسب بخار، گشتاور 140 نیوتن متر، شتاب‌گیری 11.5 ثانیه‌ای و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک از دیگر مشخصات این خودرو است.

3- چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99

خودروهای خوش‌فروش‌ ۴۰۰ میلیون تومانی

چری آریزو یک سدان چینی است که با بهره‌گیری از ظاهر جذاب و لوکس طرفداران بسیاری را جذب کرده است. این خودرو که در سال 2015 عرضه شده است از یک پیشرانه 1.5 لیتری 16 سوپاپه استفاده می‌کند که قادر به تولید قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن متر است. هرچند که فروش خودروی چینی در بازار دست‌دوم کار مشکلی است اما چری آریزو 5 یک استثنا بوده و در این بازار نیز با قیمت خوبی به فروش می‌رسد. البته با توجه به کیفیت پایین متریال استفاده شده در ساخت بدنه و بخش‌های داخلی خودرو ممکن است فروش خودرو با قیمت 400 میلیون کار دشواری باشد.

کدام‌یک بهتر است؟

پس از شناخت برخی خودروهای 400 میلیونی سوال اصلی اینجاست که کدام‌یک برای شما مناسب‌ترین است؟ همه خودروهای معرفی شده در این بخش دارای قیمت تقریبا یکسانی هستند اما انتخاب آن‌ها کاملا وابسته به نیازهای شماست. اگر اقتصادی بودن، ایمنی و کیفیت ساخت از اولویت‌های شما در خرید است می‌توانید رنو ساندرو اتوماتیک مدل 96 را انتخاب کنید. اما باید بدانید که این خودرو دارای آپشن‌های زیادی نیست. در مقابل نسبت به دیگر خودروهای هاچ‌بک فضای داخلی بزرگ‌تری را برای خانواده تدارک دیده است. بااین‌حال در بازار دست‌دوم بسیاری از خریداران خرید پژو 207 اتوماتیک را به دلیل چالاکی و امکانات بیشتر ترجیح می‌دهند.

اگر به دنبال یک کراس‌اوور زیبا و جادار می‌گردید، چانگان cs35 اتوماتیک مدل 2015 گزینه مناسبی است. این خودرو دارای کیفیت ساخت نسبتا مناسبی بوده و ظاهر خشن و جذابی دارد. اما بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند خودرویی با خدمات پس از فروش بهتر و قطعات در دسترس‌تر تهیه کنند. خودرویی که علاوه بر خیابان‌های شهری امکان رفتن به یک سفر هیجان‌انگیز در جاده‌ها را هم فراهم کند. توجه کنید که به دلیل افت کیفیت مونتاژ سایپا توصیه ما به شما خرید نسخه‌های وارداتی این خودرو است. نسخه‌های وارداتی نه‌تنها امکانات بیشتری دارند بلکه قطعات باکیفیت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در میان این لیست چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 برای کسانی که یک سدان جذاب خانوادگی صفرکیلومتر می‌خواهند بهترین گزینه است. سواری نرم و فرمان‌پذیری مناسب، شتاب صفر تا صد زیر 10 ثانیه و قدرت موتور و گشتاور بالا از مزیت‌هایی است که این خودروی 400 میلیونی برای شما فراهم می‌کند. اما باید بدانید که کیفیت ساخت پایین و قطعات بی‌کیفیت در این خودرو ممکن است خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کنید شما را روانه تعمیرگاه کند.

خودروهای خوش‌فروش‌ ۴۰۰ میلیون تومانی

فروش خودرو در بازار امروز ایران کاری بسیار دشوار است. این موضوع زمانی دشوارتر می‌شود که شما تجربه کافی برای فروش یا مشاوری دلسوز و دنا در کنار خود نداشته باشید. همراه مکانیک به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده با هفت سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه کارشناسی خودرو، می‌تواند نقش مشاور دلسوز را برای شما بازی کند. متخصصان همراه مکانیک می‌توانند با کارشناسی صحیح و اصولی قیمت مناسبی روی خودروی شما پیشنهاد کرده و آن را به بهترین مشتری بفروشند. نکته مهم در فرآیند فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک این است که کاملا بدون هزینه ، بدون واسطه ، بدون برقراری حتی 1 تماس برای شما انجام می‌شود. پس همین الان وارد صفحه فروش خودرو hamrah-mechanic.com شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید