مرد جوان، قربانی میانجیگری شد

مرد جوان، قربانی میانجیگری شد

مرد ۳۸ ساله بلافاصله به بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده، فوت کرد.

کد خبر : ۸۶۰۵۶
بازدید : ۱۰۶۲۳
مرد جوان، قربانی میانجیگری شد
مرد جوان که برای میانجیگری وارد یک دعوای خیابانی شده بود، با ضربه‌های چاقو و قمه، جان باخت. شامگاه دوشنبه سرنشین یک خودروی پژو ۴۰۵ در حال عبور از یکی از خیابان‌های شرق تهران بود که آیینه خودرواش با دست زن جوانی که پیاده در حال عبور از خیابان بود برخورد کرد.

زن جوان شروع به اعتراض و داد و فریاد کرد و در این میان راننده جوان از خودرواش پیاده شد و درگیری لفظی بین زن جوان و راننده خودروی پژو بالا گرفت.
مرد نانوایی که شاهد این ماجرا بود، برای دفاع از زن جوان وارد درگیری شد، اما راننده پژو با وی نیز درگیر شد. این دعوا با دخالت کسبه و رهگذران پایان یافت، اما راننده پژو ساعتی بعد برای تسویه حساب با مرد نانوا با دوستانش به محل حادثه برگشت.

در حالی که دوباره دعوای شدیدی شروع شده بود، یکی از بسیجیان پایگاه حوزه مقاومت بسیج ۱۵۳ عاشورا به نام محمد محمدی که متوجه این درگیری شده بود، برای میانجیگری و پایان دادن به درگیری وارد ماجرا شد، اما با ضربه‌های چاقو و قمه مجروح شد.

مرد ۳۸ ساله بلافاصله به بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده، فوت کرد. در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید