تعرض به دخترجوان به بهانه انرژی درمانی؟!

تعرض به دخترجوان به بهانه انرژی درمانی؟!

دختر جوان از من خواست او را صیغه کنم، چون روند درمانش خوب پیش می‌رفت خیلی از من راضی بود و پیشنهاد داد او را صیغه هم بکنم، اما حالا از من شکایت کرده است. من حتی در این مدت به او علاقه‌مند شده بودم.

کد خبر : ۸۶۳۴۰
بازدید : ۱۱۱۲۴
تعرض به دخترجوان به بهانه انرژی درمانی؟!
مردی که دختری جوان را به بهانه انرژی‌درمانی مورد آزار و اذیت قرار داده است، در حالی پای میز محاکمه رفت که مدعی بود قصدش درمان بوده و دختر هم صیغه او شده بود. شاکی که دختری جوان است، وقتی به دادگاه مراجعه کرد مدعی شد متهم او را هیپنوتیزم کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
این دختر گفت: من سال‌هاست که به بیماری تیروئید مبتلا هستم و سختی زیادی را به‌خاطر این بیماری تحمل کرده‌ام. خیلی سال است که زیر نظر دکتر هستم تا اینکه در نهایت پزشکان به من گفتند تنها راه درمان عمل جراحی است.
چون خیلی جوان هستم نخواستم عمل جراحی کنم. می‌دانستم تیروئید روی سرنوشت من خیلی تأثیر می‌گذارد. به‌همین‌دلیل دنبال راهی بودم که جراحی نکنم. تا اینکه دایی‌ام گفت یکی از بنا‌های ساختمانش انرژی‌درمانی بلد است.
من این فرد به نام سعید را از قبل می‌شناختم. مدتی که با دایی‌ام کار می‌کردم به ساختمان نیمه‌کاره رفت‌و‌آمد داشتم و او را دیده بودم. همیشه طوری رفتار می‌کرد که هر کسی به او اعتماد می‌کرد. من هم وقتی سعید را دیدم به او اعتماد کردم.
چون برای دایی‌ام کار می‌کرد، فکر نمی‌کردم بخواهد مرا اذیت کند. این دختر در ادامه اظهاراتش گفت: سعید چندین بار برای درمان به خانه ما آمد. حالم خیلی بهتر شده بود. وضعیت روحی‌ام خیلی خوب بود و به‌لحاظ جسمی هم خیلی بهتر شده بودم.
تا اینکه سعید بار آخر مرا هیپنوتیزم کرد و به خواب عمیقی فرو رفتم. وقتی بیدار شدم به من گفت مرحله آخر درمان بود و دیگر خوب می‌شوی. یک‌باره متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام و سعید به من تعرض کرده است.
خیلی ناراحت شدم و حالم بد شد و تصمیم گرفتم شکایت کنم. موضوع را هم به خانواده‌ام گفتم. با شکایت این دختر مرد جوان احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من هیچ تعرضی نکردم و حرف این دختر را قبول ندارم. متهم بار دیگر مدعی شد انرژی‌درمانی بلد است و گفت: من سال‌هاست که انرژی‌درمانی می‌کنم و بیماران زیادی را درمان کرده‌ام.
خیلی از این بیماران از پزشکان قطع امید کرده بودند، اما با کمک من حالشان خوب شد. زندگی روزمره‌ام را هم با بنایی و کار ساختمان می‌گذراندم. من به خواست دختر جوان و دایی‌اش برای درمان به خانه آن‌ها رفتم. چند جلسه که رفتم، برای اینکه درمان راحت‌تر انجام شود و ما کار خلاف اخلاق نکرده باشیم دختر جوان را صیغه کردم و رابطه ما براساس صیغه بود و من تجاوز نکردم.
نمی‌دانم او چرا دروغ می‌گوید. مرد متهم مدعی شد: اینکه دختر جوان می‌گوید من او را هیپنوتیزم کردم و مورد تجاوز قرار دادم درست نیست، چون هیپنوتیزم بخشی از درمان است و من کار دیگری نکردم و فقط او را درمان کردم. متهم مدعی شد صیغه‌شدن پیشنهاد دختر جوان بود.
او گفت: دختر جوان از من خواست او را صیغه کنم، چون روند درمانش خوب پیش می‌رفت خیلی از من راضی بود و پیشنهاد داد او را صیغه هم بکنم، اما حالا از من شکایت کرده است. من حتی در این مدت به او علاقه‌مند شده بودم. دختر جوان حالا که دیده من به او علاقه دارم می‌خواهد از من باج‌گیری کند.
با توجه به انکار متهم و بیان اینکه شاکی زن صیغه‌ای او بوده، قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران، تحقیقات جدیدی را در این زمینه آغاز کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید