مارادونا زیر تیغ جراحی می‌رود

مارادونا زیر تیغ جراحی می‌رود

مارادونا به کلینیک اولیووس در لا پلاتا منتقل شده است ولوکه که جراح مغز و اعصاب است ساعت ۸ شب به وقت محلی مغز او را جراحی خواهد کرد.

کد خبر : ۸۶۵۹۳
بازدید : ۲۲۳۵
مارادونا زیر تیغ جراحی می‌رود
دیگو مارادونا در روز تولد ۶۰ سالگی خود یکی از بازی‌های دسته اول آرژانتین را تماشا کرد

پزشک دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، می‌گوید که او باید برای برداشتن یک لخته خون از مغزش تحت یک "جراحی عادی" قرار بگیرد. این فوتبالیست سابق ۶۰ ساله که در سال ۱۹۸۶ قهرمان جام جهانی شد روز دوشنبه به خاطر کم‌خونی و کم‌آبی در کلینیک ایپنسا در بوئنوس آیرس بستری شد.

لئوپولدو لوکه، پزشکی شخصی مارادونا، گفت که او زیر تیغ جراحی خواهد رفت. لوکه به خبرنگاران گفت "او هوشیار است، می‌فهمد و با این جراحی موافقت کرده است. "مارادونا به کلینیک اولیووس در لا پلاتا منتقل شده است ولوکه که جراح مغز و اعصاب است ساعت ۸ شب به وقت محلی مغز او را جراحی خواهد کرد.

مارادونا در حال حاضر مربی تیم جیمناسیا در دسته اول فوتبال آرژانتین است. او روز جمعه که مصادف با تولد ۶۰ سالگیش بود این تیم را در برابر پاتروناتو همراهی کرد. هواداران جیمناسیا با تجمع در اطراف بیمارستان حمایت خود از مهاجم سابق آرژانتین را اعلام کرده‌اند.

ناپولی، باشگاه سابق او، نیز با ارسال توییتی با این بازیکن سابق ابراز همدردی کرده است. مارادونا دو بار با این تیم قهرمان سری آ فوتبال ایتالیا شده بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید