مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟

مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟

مدت زیادی نیست که محمد قاضی ۳۶ ساله به تیم جدید خود منتقل شده است. او این روز‌ها در مس رفسنجان بازی و چهاردهمین باشگاه خود را تجربه می‌کند.

کد خبر : ۸۶۶۵۰
بازدید : ۳۹۶۷
مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟
یکی بازیکنان از حاضر در لیگ بیستم فوتبال، تجربه حضور در ۱۴ باشگاه مختلف را در کارنامه خود دارد. مدت زیادی نیست که محمد قاضی ۳۶ ساله به تیم جدید خود منتقل شده است. او این روز‌ها در مس رفسنجان بازی و چهاردهمین باشگاه خود را تجربه می‌کند.
این انتقال او را در جمع بیشتر جا به جایی یک بازیکن به باشگاه‌های مختلف قرارداده است. البته او رکورددار این مساله نیست، اما به بهانه انتقال قاضی به چهاردهمین باشگاهش، بازیکنانی را بررسی خواهیم کرد که باشگاه‌های زیادی عوض کرده‌اند.
مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟
میلاد زنیدپور: ۱۸ باشگاه
هافبک خوزستانی و سابق تیم ملی ایران اکنون ۳۴ ساله است و در تیم ساراواک یونایتد در لیگ مالزی حضور دارد. باید او را مارکوپولوی فوتبال ایران بنامیم چرا که تاکنون حضور در ۱۸ باشگاه مختلف در دوران فوتبالی خود را تجربه کرده است.
او کارش را ۱۵ سال پیش در فولاد خوزستان شروع کرد و سپس به تیم‌های سایپا، پیکان، راه آهن، استیل آذین، داماش، سپاهان، پیکان، ملوان، ذوب آهن، نفت مسجدسلیمان، اربیل عراق، آرمی یونایتد تایلند، گسترش فولاد تبریز، مادورا یونایتد اندونزی، یوکی ام و در نهایت ساراواک یونایتد مالزی منتقل شد تا رکورد بیشترین جا به جایی یک فوتبالیست ایرانی را به ثبت برساند. او مارکوپولوی فوتبال ایران است.
مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟
محمد قاضی، فرزاد حاتمی: ۱۴ باشگاه
قاضی مهاجم فصل گذشته شهرخودرو با حضور در مس رفسنجان چهاردهمین باشگاهش را تجربه می‌کند. او از فجرسپاسی کار خود را شروع کرد و در ادامه به باشگاه‌های عقاب، هما، فولاد، ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، فولاد، صبای قم، نفت تهران، شهرخودرو، پیکان، نساجی، شهرخودرو و مس رفسنجان منتقل شد. این نکته قابل ذکر است که محمد قاضی در دو مقطع مختلف در شهرخودرو حضور داشته است.

فرزاد حاتمی در فصل پیش روی در بادران و لیگ دسته یک حضور خواهد داشت. او اکنون ۳۶ ساله است و پیش از این در ۱۳ باشگاه مختلف توپ زده است.
حاتمی کار خود را در راه آهن شروع کرد و در ادامه در تیم‌های قبله جمهوری آذربایجان، سپاهان، صبای قم، تراکتور، استقلال، فولاد، پرسپولیس، مس کرمان، ملوان، اکسین البرز، پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان حضور داشته است. حاتمی در دو مقطع در تراکتور توپ زده است.
مارکوپولوی فوتبال ایران کیست؟
محسن فروزان: ۱۳ باشگاه
محسن فروزان که فصل گذشته با محرومیت مواجه شده بود و نتوانست فرصت زیادی برای بازی کردن داشته باشد، در لیگ بیستم به فولاد خوزستان پیوست.
او شانزده سال پیش کار خود را از پگاه گیلان شروع کرد و در تیم‌های ملوان، داماش، گسترش فولاد، تراکتور، استقلال، سیاه جامگان، راه آهن، خونه به خونه، صبای قم، پارس جنوبی، تراکتور و فولاد خوزستان حضور داشته است.
فروزان دو بار به باشگاهی که قبلا در آن کار کرده، بازگشته است. او یک بار به گسترش فولاد و یک بار به پارس جنوبی بازگشته، اما در کل در ۱۳ باشگاه مختلف فعالیت داشته است.

بازیکنانی دیگری را هم می‌توان نامبرد که در باشگاه‌های مختلفی فعالیت کردند. اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی، داود نوشی صوفیانی و فرید بهزادی کریمی بازیکنانی هستند که حضور در ۹ باشگاه را تجربه کرده‌اند و لیگ بیستم را در تیم‌های جدید خود دنبال خواهند کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید