گُلف 2020، قدرتمندترین نسخه فولکس واگن

گُلف 2020، قدرتمندترین نسخه فولکس واگن

با توجه به اعداد مطروحه می‌توان نتیجه گرفت این مدل جدید در مقایسه با نمونه قبلی ۲۷ اسب بخار قدرتمندتر است و گشتاور نیز ۱۵ پوندفوت بهبود یافته است.

کد خبر : ۸۶۶۵۳
بازدید : ۱۵۶۳۰
گلف نه تنها جز برترین برند‌های تولید شده در مجموعه فولکس واگن است بلکه در ردیف محبوب‌ترین برند‌های خودرویی جهان نیز قرار دارد. این محصول از سال ۱۹۷۴ تا کنون روی خط تولید است و طی این مدت ۸ نسل و نسخه‌های متنوعی از آن ارائه شده است.

اما جدیدترین خبر مربوط به گلف طی روز‌های گذشته منتشر شده که طی آن مدل R ۲۰۲۲ به عنوان قدرتمندترین نسخه استاندارد تاریخ گلف و البته یکی از فناورانه‌ترین آن‌ها معرفی شده است. در بخش طراحی تغییرات خاصی با مدل نسل هشتمی که سال ۲۰۲۰ معرفی شد، مشاهده نمی‌شود تا یک خودروی اسپرت و چابک پیش روی مخاطب قرار داشته باشد.

در قسمت پیشرانه گلف آر ۲۰۲۲ از نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با ۳۱۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۱۰ پوندفوت (۴۲۰ نیوتن متر) استفاده شده است. این محصول طی ۴.۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

با توجه به اعداد مطروحه می‌توان نتیجه گرفت این مدل جدید در مقایسه با نمونه قبلی ۲۷ اسب بخار قدرتمندتر است و گشتاور نیز ۱۵ پوندفوت بهبود یافته است.

در بخش جعبه دنده نیز مشتریان می‌توانند میان نمونه ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دی اس جی انتخاب داشته باشند. همانطور که انتظار می‌رفت، گلف آر ۲۰۲۲ با سامانه ۴ موشن تمام چرخ محرک بطور استاندارد ارائه می‌شود.

ارتفاع خودرو نیز در مقایسه با مدل قبلی ۲۰ میلیمتر کاهش یافته است. همچنین استفاده از آلومینیوم در تولید موجب کاهش وزن ۳ کیلوگرمی شده است.

رینگ‌ها در حالت استاندارد ۱۹ اینچی هستند. در فضای داخل کابین نیز نمایشگر ۱۰ اینجی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال آمپر جایگزین مدل سنتی و صندلی‌های اسپرت با لوگوی R از ویژگی‌های جذاب محسوب می‌شوند.

قیمت هنوز بطور دقیق مشخص نشده، اما مدل ۲۰۱۹ این خودرو از ۴۰۳۹۵ دلار عرضه می‌شود که قطعا آر ۲۰۲۲ گرانتر از این برچسب را همراه خود خواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید