گل‌محمدی نامزد بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا

گل‌محمدی نامزد بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا

مسابقات منطقه غرب در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد با شکست دادن النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال شود.

کد خبر : ۸۶۸۸۸
بازدید : ۲۴۳۱
گل‌محمدی نامزد بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره را به نظرسنجی گذاشته است که نام یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در این نظرسنجی قرار دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای انتخاب بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، این بار از کاربرانش خواسته است بهترین مربی این رقابت‌ها را انتخاب کنند.

مسابقات منطقه غرب در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد با شکست دادن النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال شود. در نظرسنجی AFC، نام یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار دارد و کاربران می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی از این لینک موجود در سایت AFC استفاده کنند.

«روی ویتوریا» سرمربی النصر عربستان، «ولادان میلویویچ» سرمربی الاهلی عربستان، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ایران و «شوتا آروالادزه» سرمربی پاختاکور ازبکستان در این نظرسنجی با هم رقابت خواهند کرد.

پیش از این و در دیگر نظرسنجی‌های کنفدراسیون آسیا، حامد لک (دروازه بان)، سیامک نعمتی و سعید آقایی (مدافع) و بشار رسن (هافبک) از تیم پرسپولیس انتخاب شده بودند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید