حراجمعه در سایت خانومی از چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

حراجمعه در سایت خانومی از چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

اولین روز جمعه بعد از مراسم شکرگزاری بلک فرایدی نامیده می‌شود. این روز در واقع آخرین جمعه در ماه نوامبر است. حراج آخرین جمعه سال از کشور آمریکا شروع شد و بعد از گذشت مدت زمانی، کشور‌های دیگر نیز به این جشن بزرگِ تخفیف‌های هیجان‌انگیز پیوستند. در این روز تمام محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف با تخفیف‌هایی استثنایی به فروش می‌رسند و معمولاً مردم قبل از باز شدن درب بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها، در صف‌های طولانی به انتظار می‌ایستند.

کد خبر : ۸۷۱۱۶
بازدید : ۶۶۶۳

حراجمعه در سایت خانومی از چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!

محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از پول‌سازترین صنایع در جهان هستند که هر سال با انبوهی از تولیدات جدید، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. در حال حاضر برندهای مختلف و معتبری در بازارهای جهانی به فعالیت مشغول هستند و به تولید انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می‌پردازند. در کنار برندهای شناخته شده، مارک‌های تقلبی و بی‌ارزشی نیز وجود دارند که استفاده از آن‌ها سلامت پوست را به خطر می‌اندازد.

نکات مهم در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایش جزء وسایلی است که همیشه درون کیف یا اتاق بانوان جوان تا میانسال وجود دارد. از آنجا که بیشتر بانوان به صورت مستمر از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند، کیفیت آن‌ها موضوع مهمی محسوب می‌شود.

  • اولین نکته قابل توجه به هنگام خرید، توجه به نوع پوست است. شما باید بر اساس نوع پوست خود که ممکن است چرب، خشک یا مختلط باشد، لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کرده و مصرف کنید. برای این موضوع می‌توانید از اشانتیون‌ها و تسترهایی که برای تست لوازم آرایشی در نظر گرفته شده، استفاده کنید.
  • تمام محصولات آرایشی و بهداشتی دارای تاریخ انقضاء هستند. بسیاری از فروشندگان با فریب مشتریان، محصولاتی که تاریخ انقضای آن‌ها رو به اتمام است را به فروش می‌رسانند.
  • به ترکیبات و مواد اولیه به کار رفته در محصول توجه کنید. بسیاری از محصولات موجود در بازار از موادی تشکیل شده‌اند که به پوست آسیب رسانده و حساسیت‌های پوستی ایجاد می‌کنند.
  • همان‌طور که ذکر کردیم برندهای متفرقه بیشماری در بازار وجود دارد که اطمینان به آن‌ها جایز نیست. به نوع برند توجه کرده و قبل از خرید در اینترنت درباره برند و محصولات آن تحقیق کنید.
  • شما می‌توانید برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از دوستان و نزدیکان خود نیز مشورت بگیرید.

لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از کجا بخریم؟

امروزه خرید آنلاین از خرید حضوری پیشی گرفته و افراد ترجیح می‌دهند از خانه به وسیله تلفن‌های همراه کالا‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، سایت‌های متنوعی وجود دارند که به فروش محصولات باکیفیت از برند‌های معتبر مشغول هستند.

یکی از این سایت‌های پرطرفدار و محبوب سایت خانومی است که می‌توان آن را اولین و جامع‌ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی و انواع عطر نامید. فعالیت این سایت از سال ۱۳۹۲ شروع شد و در حال حاضر خانومی نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی را بر عهده دارد. اگر قصد خرید عطر، انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو را دارید، همین حالا از سایت خانومی دیدن کنید.

چرا از سایت خانومی خرید کنیم؟

تمامی محصولات این سایت اورجینال بوده و با تاریخ انقضاء معتبر در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با خیالی آسوده به خانومی اعتماد کرده و نیاز‌های آرایشی و بهداشتی خود را برطرف کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی از خانومی باید به ضمانت اصل بودن کالا اشاره کنیم و اینکه سفارش‌ها در بسته‌بندی‌های مناسب به دست شما خواهند رسید.

قابلیت نگهداری سفارش از دیگر مزایای این سایت است. شما می‌توانید خرید را انجام داده و سفارش خود را تا خرید بعدی در سایت محفوظ نگه دارید تا در زمان مورد نظر سفارش برای شما ارسال شود. همچنین تا ۷ روز بعد از خرید امکان تعویض کالا نیز وجود دارد.

خانومی به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌ها و حراج‌های فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیزی را برای مخاطبانش در نظر می‌گیرد. یکی از این حراج‌ها بلک فرایدی یا حراجمعه است که محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و باکیفیت با تخفیف‌های شگفت‌انگیز به فروش می‌رسند.

بلک فرایدی در سایت خانومی

اولین روز جمعه بعد از مراسم شکرگزاری بلک فرایدی نامیده می‌شود. این روز در واقع آخرین جمعه در ماه نوامبر است. حراج آخرین جمعه سال از کشور آمریکا شروع شد و بعد از گذشت مدت زمانی، کشور‌های دیگر نیز به این جشن بزرگِ تخفیف‌های هیجان‌انگیز پیوستند. در این روز تمام محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف با تخفیف‌هایی استثنایی به فروش می‌رسند و معمولاً مردم قبل از باز شدن درب بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها، در صف‌های طولانی به انتظار می‌ایستند.

در سال‌های اخیر مراسم بلک فرایدی در کشور ما ایران نیز برگزار می‌شود و بیشتر فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی نیز از این غافله عقب نمی‌مانند. سایت خانومی چند سالی است که در روز بلک فرایدی یا حراجمعه بسیاری از محصولات اورجینال و گران‌قیمت خود را با تخفیف‌های چشمگیر برای فروش در معرض نمایش می‌گذارد.

امسال نیز خانومی بلک فرایدی را در لیست مناسبت‌های تخفیف‌دار خود قرار داده است و شما می‌توانید تا چند روز دیگر منتظر شروع حراجمعه بزرگ خانومی باشید. بلک فرایدی سال ۲۰۲۰ برابر با ۲۷ ماه نوامبر است که به تاریخ شمسی شما می‌توانید در تاریخ ۷ آذر سال ۱۳۹۹ از این حراج بزرگ لذت ببرید.

در بلک فرایدی امسال شما می‌توانید از تخفیف ۷۰ درصدی که برای محصولات سایت خانومی در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. این تخفیف بر روی بسیاری از محصولات متنوع آرایشی، بهداشتی و انواع عطر اعمال می‌شود. برای از دست ندادن این روز هیجان‌انگیز در سایت خانومی ثبت‌نام کرده، ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید تا شروع روز حراجمعه به شما اطلاع داده شود.

حراجمعه در سایت خانومی از چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است!
محصولات اورجینال و باکیفیت معمولاً قیمت‌های بالایی دارند و در حالت عادی بسیاری از افراد قادر به خرید آن‌ها نیستند. مناسبت‌هایی مانند بلک فرایدی این امکان را فراهم می‌کنند تا از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی که فکر استفاده از آن‌ها در ذهنمان بوده، اما قدرت خرید این محصولات را نداشتیم، لذت ببریم. در روز حراجمعه ، خانومی محصولات تخفیف‌دار خود را با اطلاعات کامل از ترکیبات، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و قیمت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های بلک فرایدی در سایت خانومی، اعمال تخفیف بیشتر بر روی محصولاتی است که محبوبیت و طرفداران بیشتری دارند. در این روز‌های سخت که همگی با ویروس کرونا درگیر هستیم، اتفاقاتی شبیه به بلک فرایدی همه ما را سر ذوق می‌آورد. اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برای خود یا نزدیکانتان دارید تا چند روز دیگر منتظر این روز جذاب باشید.

فروشگاه اینترنتی خانومی و دیگر سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر برای کسب اعتماد بیشتر مخاطبانشان از مناسبت‌هایی همچون حراجمعه (بلک فرایدی) استقبال می‌کنند. در واقع آن‌ها با حداقل سودی که از فروش محصولات به دست می‌آورند، قدم بزرگی در جهت حفظ و افزایش کیفیت رابطه بین مشتری و فروشنده برمی‌دارند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص حراجمعه خانومی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.khanoumi.com/bf

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید