قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار/ قیمت دلار و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۵ آذر

در معاملات ظهر امروز قیمت/ نرخ فروش سکه امامی در معاملات صبح امروز چهارشنبه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شد و سکه بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین نرخ فروش دلار به ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و یورو با قیمت ۳۰ هزار و ۲۳۵ تومان فروخته شد.

کد خبر : ۸۷۴۴۳
بازدید : ۴۷۵۳
فرادید | نرخ فروش سکه امامی در معاملات صبح امروز چهارشنبه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزش گذاری شد و سکه بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.
نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت پنج میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و چهار میلیون تومان فروخته شدند و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۳ هزار تومان رسید.

آخرین قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار ظهر امروز

ظهر امروز سکه امامی ۷۰ هزار تومان نسبت به معاملات ابتدایی روز چهارشنبه ارزان‌تر شد و به ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با هزار تومان افزایش، یک میلیون و ۶۴ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ دلار در بازار آزاد ظهر امروز

در معاملات ابتدایی امروز در بازار آزاد نرخ فروش دلار به ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و یورو با قیمت ۳۰ هزار و ۲۳۵ تومان فروخته شد.

همچنین در بازار آزاد صبح امروز دلار و یورو به ترتیت با قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان و ۳۰ هزار و ۸۵ تومان خریداری می‌شوند.
ظهر امروز نرخ فروش دلار با کاهش ۵۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و یورو هم ۱۵ تومان نسبت به معاملات ابتدایی روز چهارشنبه ارزان‌تر شد.

نرخ ارز در صرافی ملی

صرافی ملی امروز نرخ فروش دلار را ۲۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرد و نرخ خرید دلار هم با ۱۲۰۰ تومان کاهش ۲۳ هزار و ۸۵۰ تومان ارزش گذاری شد.

همچنین نرخ فروش یورو امروز در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

نرخ درهم، پوند و لیر در معاملات بازار آزاد

نرخ فروش درهم امارات در معاملات ابتدایی امروز در بازار آزاد به ۶ هزار و ۹۱۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۱۷۵ تومان فروخته شد.

همچنین در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۵ آذر نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به ۶ هزار و ۸۹۵ رتومان و ۳ هزار و ۱۷۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش پوند نیز در معاملات امروز به ۳۴ هزارو ۱۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با قیمت ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریدار شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید