قیمت آپارتمان در مناطق غربی تهران

قیمت آپارتمان در مناطق غربی تهران

بررسی برخی فایل‌های عرضه‌شده که اخیرا توسط برخی مالکان در بنگاه‌های ملکی این مناطق برای فروش پیشنهاد شده، نشان می‌دهد: متقاضیان خرید ملک در مناطق غربی تهران می‌توانند به نسبت بودجه خود فایل‌های متنوعی را جست‌وجو کنند.

کد خبر : ۸۷۵۵۸
بازدید : ۴۷۴۹
تحقیقات میدانی از وضعیت بازار معاملات ملکی در غربی‌ترین مناطق پایتخت، تنوع این بازار را برای متقاضیان خرید ملک- هم به لحاظ تعداد فایل‌های ملکی و هم به لحاظ نرخ‌های پیشنهادی مالکان- حکایت می‌کند.

مناطق ۵، ۹، ۲۱ و ۲۲ به‌عنوان مناطق غربی تهران به لحاظ تعداد معاملات وضعیت مشابهی با یکدیگر ندارند، به این ترتیب که در همین محدوده (غرب تهران) منطقه ۵ با ثبت بیشترین معاملات به‌عنوان یکی از مناطق مصرفی پایتخت ۵۴۰ معامله را در آبان ماه به خود اختصاص داد.
در عین حال منطقه ۲۱ با ثبت ۶۱ معامله، کمترین معاملات را در مناطق بیست و دوگانه پایتخت ثبت کرد. با این حال بررسی برخی فایل‌های عرضه‌شده که اخیرا توسط برخی مالکان در بنگاه‌های ملکی این مناطق برای فروش پیشنهاد شده، نشان می‌دهد: متقاضیان خرید ملک در مناطق غربی تهران می‌توانند به نسبت بودجه خود فایل‌های متنوعی را جست‌وجو کنند.
نرخ‌های پیشنهادی ارائه شده در برخی از محلات مناطق غربی در محدوده میانگین قیمتی پایتخت (حدود ۲۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان) نیز یافت می‌شود که بستگی به نوع محلات دارد. متقاضیان خرید واحد‌های نوساز هم می‌توانند در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان (بسته به نوع منطقه و محله) به جست‌وجوی ملک متناسب با بودجه خود بپردازند.
قیمت آپارتمان در مناطق غربی تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید